Gå til innhold

Hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg satt å skrev på noe som jeg hadde lagret på diskett i Word. Fordi noen andre også skulle ha det jeg skrev, måtte jeg lagre på en diskett til. Jeg lagret på min, tok den ut, satte inn den andre og skulle lagre der også. Det funket ikke, greitt nok. Jeg tok da ut den disketten og satte inn igjen min, og lukket alt. Det gikk også greitt. Jeg tenkte jeg skulle lagre filen på dataen i stedenfor, og skulle åpne det igjen. Men da hadde plutslig alt som var på den andre disketten blitt overført til min diskett og alt på min, blitt slettet. Hvordan går det ann?

Det går foresten ikke ann å åpne filene på disketten da. Men alt på den andre disketten er helt ok + at den filen som ikke gikk ann å lagre der, har blitt lagret der likevel....skjønner ingen ting jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79691-hva-har-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...