Gjest Rufsetufse Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Hei dere! Kan noen forklare meg (veldig detajert) hva det vil si i praksis at Mobilen er sim låst i 12 mnd når man kjøper ny mob. Kan man kun bruke det simkortet som følger med i mobilen i ett år? Hva skjer om jeg bytter ett annet simkort i mobilen? Hvordan kan Netcom (i dette tilfellet) kontrollere hvilket simkort som er i mobilen, og hvordan "vips" ordner de det etter 12 mnd? Blir virkelig glad for svar. 0 Siter
Female Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 #Hei dere! Kan noen forklare meg (veldig detajert) hva det vil si i praksis at Mobilen er sim låst i 12 mnd når man kjøper ny mob.# En kode er lagt inn i mobilen, som oppheves etter et år. #Kan man kun bruke det simkortet som følger med i mobilen i ett år? # Ja #Hva skjer om jeg bytter ett annet simkort i mobilen? # Det vil ikke fungere. #Hvordan kan Netcom (i dette tilfellet) kontrollere hvilket simkort som er i mobilen, og hvordan "vips" ordner de det etter 12 mnd?# Som sagt lenger opp, en kode er lagt inn i mobilen, som oppheves etter et år. (tror jeg) 0 Siter
punkyB Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Eneste betingelsen er at du må betale abonnement i 12 mnd. Hva slags mobil og hva slags simkort du faktisk bruker spiller ingen rolle. Men det er vel en fordel å bruke det simkortet du faktisk betaler for. 0 Siter
punkyB Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 #Hei dere! Kan noen forklare meg (veldig detajert) hva det vil si i praksis at Mobilen er sim låst i 12 mnd når man kjøper ny mob.# En kode er lagt inn i mobilen, som oppheves etter et år. #Kan man kun bruke det simkortet som følger med i mobilen i ett år? # Ja #Hva skjer om jeg bytter ett annet simkort i mobilen? # Det vil ikke fungere. #Hvordan kan Netcom (i dette tilfellet) kontrollere hvilket simkort som er i mobilen, og hvordan "vips" ordner de det etter 12 mnd?# Som sagt lenger opp, en kode er lagt inn i mobilen, som oppheves etter et år. (tror jeg) Man kan fortesette abbonementet utover 12 mnd da men da står man fritt til å avslutte det når som helst. 0 Siter
Gjest Rufsetufse Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Eneste betingelsen er at du må betale abonnement i 12 mnd. Hva slags mobil og hva slags simkort du faktisk bruker spiller ingen rolle. Men det er vel en fordel å bruke det simkortet du faktisk betaler for. Får vel like mange forskjellige svar her som det jeg finner på nettet blir helt forvirret;-| Men dette abonementet det er snakk om er ett kontantabonement, så da trenger jeg jo ikke å betale noe i mnd for det, og da kan jeg bytte inn det simkortet jeg har i min nåværende mobil, som er ett vanlig abonement, eller????? Huff blir aldri klok på dette :-) 0 Siter
Anki Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Får vel like mange forskjellige svar her som det jeg finner på nettet blir helt forvirret;-| Men dette abonementet det er snakk om er ett kontantabonement, så da trenger jeg jo ikke å betale noe i mnd for det, og da kan jeg bytte inn det simkortet jeg har i min nåværende mobil, som er ett vanlig abonement, eller????? Huff blir aldri klok på dette :-) Du må bruke abonnement fra samme leverandør i de 12 mnd du har bundet deg til Men - om kontantkortet ditt f.eks. er fra Telenor, og det du har fra før også er fra Telenor, så kan du bruke det. 0 Siter
Gjest Rufsetufse Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Du må bruke abonnement fra samme leverandør i de 12 mnd du har bundet deg til Men - om kontantkortet ditt f.eks. er fra Telenor, og det du har fra før også er fra Telenor, så kan du bruke det. Blir spennende å se, for jeg har nemlig ett netcom abonement nå og den mobilen jeg nå har bestillt (hjelp) er netcom kontaktkort. Takk for svar 0 Siter
Anki Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Blir spennende å se, for jeg har nemlig ett netcom abonement nå og den mobilen jeg nå har bestillt (hjelp) er netcom kontaktkort. Takk for svar Da skal det gå i orden ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.