Gå til innhold

tas' ikke alvorlig!!!

Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~

Anbefalte innlegg

Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~

Min bestevenninne blir mobbet på skolen, og i kvled var hun på møte med foreldrene og klassestyrer for å snakke om det.

Hun trodde jo selvsagt at de skulle prøve å finne en måte å få slutt på det, men istedenfor begynte læreren å snakke om at det er mange i klassen som har det myyye verre enn henne og sånt no kødd!

Foreldrene sa bare at venninna mi er så vant til dette, og at hun tok det altfor tungt.

Unnskyld? hva er problemet dems?

Venninnen min vurderer daglig å ta selvmord. Hun blir mobbet og latterligjort i FULL offentlighet. Av 9., 8., og 10.klassingene.

Jeg skjønner jo at det kanskje finnes noen i klassen som også blir mobbet, men læreren er da pliktet til å skulle gjøre noe med dette?

Og foreldrene? jeg er sjokkert!

Foreldrene burde jo hvertfall ta tak i dette, og snakke læreren til vett!

*skjønner meg ikke helt på foreldre forholdet og skole systemet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79713-tas-ikke-alvorlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~

Som lærer må jeg få lov til å si at dette ikke er i tråd med vår praksis, vi skal være der for ungene! Det at noen lærere oppfører seg slik er en skam for oss og vårt yrke.

Nemlig.

ja... skjønner jo at ikke alle lærere er sånn...

Men det som er merkelig er egentlig at denne lærerens datter ble mobbet selv... så jeg skulle da tro at denne læreren burde ta dette alvorlig... og selvom en annen elev kanskje har det verre, som hun sier. så burde hun ta hensyn til både meg og venninna mi !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79713-tas-ikke-alvorlig/#findComment-416285
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...