Gjest Antiloopen Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 ....sjokolader spiser du pr.dag? 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Mesteparten ingen, men av og til opp til flere Men heller skjeldent at jeg spiser sjokolade ja.... 0 Siter
monsina Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Ingen. Er veldig åpen og tolerant når det gjelder sjokolade, men Snickers er IKKE godt. 0 Siter
Gjest mammaen til 4 Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Spiser nesten aldri sjokolade 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Overhodet ingen i det hele tatt! Jeg har nemlig cøliaki, og kunne ikke spist Snickers selv om jeg hadde hatt lyst.... 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Den siste spiste jeg i 1977. Har du ikke spist sjokolade siden? '.' oh, gosh! 0 Siter
Gjest zuuuli Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 har aldri spist snickers. spiser stratos eller dumlepinner eller melkesjokolade eller kindersjokolade om jeg skal ha sjokolade. spiste sjokolade hver dag før, men har klart å trappe ned til et par i uka nå. ble litt lei av sjokolade liksom, liker bedre baguette nå. mvh 0 Siter
nanna Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Har du ikke spist sjokolade siden? '.' oh, gosh! Her hvor jeg bor har de faktisk opptil flere forskjellige merker av sjokolade. 0 Siter
fresja Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Synes å huske at Snickers er en god sjokolade, men kan ikke huske hvilket år jeg spiste den sist. Kan gå uker/måneder mellom hver gang jeg spiser sjokolade. Migrenen og vekta har ikke godt av det. Skeier heller ut med seigdamer og annen godt uten sjokolade av og til. 0 Siter
Amiga Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Har du ikke spist sjokolade siden? '.' oh, gosh! Jeg sa ikke sjokkolade da, men Snickers. Den siste kom det krypende en mark ut av. *spy* 0 Siter
silo Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Snickers er av de ytterst få sjokkisene jeg iike liker! Derfor blir svaret; ingen.. 0 Siter
lalali Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Snickers er ikke godt. I tillegg er jeg allergisk mot nøtter. Så svaret er ingen. Har ikke spist det på 10 år, minst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.