Gå til innhold

Så lenge jeg lever kommer jeg

Anbefalte innlegg

Gjest sokkalaus

ikke til å skjønne hvor fan det blir av sokkene her i huset.

Vi tar av oss begge to samtidig, legger begge to samtidig i skittentøykurven, vasker begge to samtidig, men hvor blir de av etterpå da.

De kan da umulig forsvinne i en helt ny helautomatisk oppvaskmaskin.

Heretter blir det kjøpt kun like sokker ,jeg skal ha bare en type, mammen min en type osv.

Så gjør det ingenting om en blir borte.

Er det bare her dette er et problem ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79804-s%C3%A5-lenge-jeg-lever-kommer-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere ikke bare når dere kaster sokkene i skittentøyskurven,feste clip clap (plast dings) på de?

Og ha de på sokkene mens de er i vaskemaskinen også.

Det er mye lettere.

Etter at jeg har begynt med de har jeg ALDRI mistet noen sokker.

Kan anbefales.

Annonse

Gjest sokkefantomet

Jeg finner ofte sokker og andre små plagg som vaskekluter og truser inni f.eks. dynetrekk, putetrekk, inni større klær osv. Så du får ransake alle klærne som er vasket sammen med sokkene.

Men - noen forsvinner bare sånn helt av seg selv, tror de er lagd av et selvoppløsende garn som smelter etter noen vask.

Hadde forresten opprydding i barnas ullsokker og votter tidligere i høst. Dungen med sokker og votter uten make var like stor som dungen med parene. Spurte i barnehagen om de har et lager med sokker og votter uten make, men nei.

Det er så mystisk.... det rareste er at hvis jeg kaster disse makeløse greiene så er det garantert at den andre dukker opp igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...