Gå til innhold

Sutreunge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Er mor til to flotte gutter, den yngste 6 år og som din sønn.Han har mindre tålmodighet, gir lettere opp, tyr oftere til tårene etc. samtidig er han en tøffing uten like når det gjelder å slå seg og slikt.

Tror bare du må godta at han er slik da unger er forskjellige. ( mine to har samme far men er som natt og dag!)

Min sønn vet at han ikke får noen særbehandling av å holde på sånn, og jeg forteller igjen og igjen at skal jeg forstå hva han sier så må han prate ordentlig.

Han var værre før, men dette har kommet seg med alderen. Han ser at det ikke hjelper men vet at når det virkelig gjelder så er de trygge armene til mamma der.

Vi må nok bare finne oss i at noen barn er "sårere" og har sin måte å vise det på.

Er ingen ekspert, bare mamma til to, men rådet mitt må bli å overse det så langt du kan, så retter det seg nok etterhvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80174-sutreunge/#findComment-420271
Del på andre sider

Kanskje det rett og slett er ungens personlighet. Det er ikke alle gitt å få en unge med perfekte egenskaper. Eller det kan være en måte å få omsorg eller oppmerksomhet på.

Et viktig moment er å tenke over om han er slik overfor andre også, eller er det bare overfor deg.

Forøvrig var det mye bra i det k33 skrev til deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80174-sutreunge/#findComment-420492
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...