Paranoia Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hei. Alt har fucka seg opp i hjernen min for tida. Og ellers også. hele livet mitt er fucka opp. Brøyt helt sammen i går, så til og med fattern så det(jeg viser som regel ALDRI følelser når jeg er hjemme..) Men hadde ingen å snakke med, ingen måte å få ut no av alt det vonde på. Så da kutta jeg meg, igjen, ennå jeg har klart å slutte sååå lenge! Alt bare raser nedover nå, og jeg er bare redd for hvor jeg lander til slutt. Tyr mer og mer til alkohol, og i det siste mer og mer til hasj også... Orker bare ikke hverdagen som den er! Har fått tilbud om medisiner av ho sosionom-dama jeg går hos, men jeg vil ikke ha medisiner. Ække sjuk. Og hater å gå på piller. og er livredd for bivirkningene. Så nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Klarer ikke tenke på noe annet enn hvilken måter jeg kan dø på, bare forsvinne fra jordas overflate... åsså forsvant matlysten. drikker heller enn å spise. haff... Blir masse surving her igjen, men hvis jeg ikke får ut no dritt så kommer jeg til å sprekke!!! make me go away...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80360-hjelpesl%C3%B8s-og-ustabil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest k33 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Kjære du. Skjønner at du har det stritt nå, og kan vel egentlig ikke hjelpe på annen måte enn å gi deg en forsiktig klem hvis du vil ha. Du sier at du ikke vil spise tabletter. Men samtidig så sier du at du ikke gidder å spise og at både alkohol og hasj er "bedre". Kan du ikke prøve antidepressiva en periode da....det er vel bedre å spise det enn å la seg døyve av hasj og alkohol? Vi hører jo at man ikke blir avhengig av AD, og vi vet vel alle at det ofte er tilfelle med dette andre. Ønsker for din del at du revurdere situasjonen din, og at du begynner på AD og legger hasjen og alkoholen til side. Disse to vil uansett ikke gi deg noen lindring utover den stakkarslige tiden du er påvirket og de vil i lengden skade deg. Men dette vet du såklart godt selv. Ta vare på deg selv! Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80360-hjelpesl%C3%B8s-og-ustabil/#findComment-421510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paranoia Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Kjære du. Skjønner at du har det stritt nå, og kan vel egentlig ikke hjelpe på annen måte enn å gi deg en forsiktig klem hvis du vil ha. Du sier at du ikke vil spise tabletter. Men samtidig så sier du at du ikke gidder å spise og at både alkohol og hasj er "bedre". Kan du ikke prøve antidepressiva en periode da....det er vel bedre å spise det enn å la seg døyve av hasj og alkohol? Vi hører jo at man ikke blir avhengig av AD, og vi vet vel alle at det ofte er tilfelle med dette andre. Ønsker for din del at du revurdere situasjonen din, og at du begynner på AD og legger hasjen og alkoholen til side. Disse to vil uansett ikke gi deg noen lindring utover den stakkarslige tiden du er påvirket og de vil i lengden skade deg. Men dette vet du såklart godt selv. Ta vare på deg selv! Lykke til. tusen takk for svar. Jeg er bare så fortvila, og jeg KAN bare ikke ta tabletter. vet ikke helt hvorfor, men har ikke lyst til det. venter på å bli innlagt et eller anna sted, men ting skjer så sakte. vet liksom ikke hva jeg skal gjøre i mellomtida! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80360-hjelpesl%C3%B8s-og-ustabil/#findComment-421590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest k33 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 tusen takk for svar. Jeg er bare så fortvila, og jeg KAN bare ikke ta tabletter. vet ikke helt hvorfor, men har ikke lyst til det. venter på å bli innlagt et eller anna sted, men ting skjer så sakte. vet liksom ikke hva jeg skal gjøre i mellomtida! Kjære Paranoia. I mellomtiden må du prøve å ta godt vare på deg selv slik at vegen til noe bedre blir så kort som mulig for deg. Prøv å la være de "rømningsvegene" som skader deg sånn. Når det blir trått og vanskelig så vet du at du har et nettverk her inne som alle forstår deg og vil deg vel. Og husk at det er ikke noe nedelag å spise AD, ei heller å søke hjelp og trøst. Ha en fin efta, kveld, Paranoia. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80360-hjelpesl%C3%B8s-og-ustabil/#findComment-421662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.