vicca Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg er ei jente på 23 år som har hatt ulike former for spiseforstyrrelser store deler av livet. Nå arter det seg slik at jeg blir utrolig kvalm hver gang jeg har spist, nesten samme hva det er og nær sagt uansett mengde. Da må jeg bare kaste opp maten. Etterpå føler jeg meg veldig splittet, en del av meg er glad for at maten er ute av kroppen, samtidig er jeg lei meg for at jeg gjorde dette igjen. Jeg kaster opp mellom fire og seks ganger om dagen, og jeg _vet_ at dette ikke er bra, men jeg klarer ikke slutte med det! Jeg misbruker også en del lakserende midler. Det er ikke det lenger at jeg vil kaste opp, jeg blir bare så utrolig kvalm og fysisk dårlig av å ha mat i magen, det kommer ofte opp av seg selv. Jeg hater kroppen min, jeg hater hvordan jeg ser ut, jeg vet det virker banalt, men det ødelegger så mye for meg. Hva kan jeg gjøre for å komme ut av dette negative mønsteret? Svar mottas med stor takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80391-nhdandrekaster-opp-maten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.