tofee Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Finnes det noen som vet om en psykiater som har erfaring med BDD? Min datter har dette, - og jeg vil så gjerne få hjelp til henne og få tilbake godjenta mi! 0 Siter
BDD Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Hei. Jeg er 17 og har selv BDD. Jeg vet ikke om noen som spesialiserer seg på det her i Norge men behadnlingen som blir brukt er en blandning av kognitiv behandling og anti-depressive medikamenter. Jeg vet desverre ikke om vanlige psykiatere har dette programmet. Håper dette hjalp litt ihvertfall da :-). 0 Siter
tofee Skrevet 5. november 2002 Forfatter Skrevet 5. november 2002 Hei. Jeg er 17 og har selv BDD. Jeg vet ikke om noen som spesialiserer seg på det her i Norge men behadnlingen som blir brukt er en blandning av kognitiv behandling og anti-depressive medikamenter. Jeg vet desverre ikke om vanlige psykiatere har dette programmet. Håper dette hjalp litt ihvertfall da :-). Takk, ønsker deg lykke til )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.