Gå til innhold

Deprimert? Eller bare innbilning...?

Anbefalte innlegg

Jeg er gutt, under 20

Jeg er ganske deppa for tida. Vært det 2-3 måneder. Har vært deppa før og, men ikke så lenge! Jeg synes det er veldig tungt, men tør ikke fortelle det til noen. Bare min beste veninne. Hun foreslo denne plassen. jeg tør ikke snakke med noen om det. Ikke legen engang. Derfor virket dette som en bra begynnelse.

Jeg vet ikke hvorfor jeg er deppa. Tror det er mange faktorer. Blant annet at jeg tror kanskje jeg har valgt feil yrke. Elektro er gøy, men lite givende. Til nå ihvertfall.

Jeg har også vært inne på tanken om å ende livet, men ikke så mye. Det vil jeg ikke!

Hva skal jeg gjøre?

Lei av dette...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80498-deprimert-eller-bare-innbilning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

på meg så høres det ut som du kan være på vei til å bli skikkelig deppa. Men hvis du gjør noe med det med engang, så kanskje du slipper at det blir verre!

Har du ikke en rådgiver eller noe du kan snakke med på skolen?

Det var det første skrittet jeg tok, skreiv brev til rådgiver på skolen, åsså tok han kontakt med meg.

Kanksje det er en begynnelse?

Vet væffal av erfaring at det bare blir verre hvis du stenger det inne.

Lykke til, og håper du får det bedre snart! Du vet aldri, kanksje det bare går over av seg selv? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...