Gå til innhold

veldig lyst til å skade meg,men gjør det ikke....

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

vondt vondt vondt. hver gang jeg lukker øynene ser jeg for meg selv skjære meg til blods. men holder ut,. ikke vet jeg hvorfor. har vel et håp om at jeg skal få det bedre etterhvert! kanskje er denne nedturen den sedvanlige PMS-smerten. kanskje den kan minskes om jeg øker Fontexen????? vil så gjerne ha det godt igjen!!!!! Føler meg bedre allerde, nå som jeg er stolt over at jeg ikke skader meg og kanskje skjønner hva nedturen var... er faktisk ganske sikker!!!!! skal ta det opp med den flotte herr psykiateren som er så snill og vil hjelpe meg.....hipp hurra......NEI til nedturer!

Fortsetter under...

Har lest en del av innleggene dine og forstår at du har det veldig vanskelig nå. Har du noen du kan snakke med, bortsett fra psykologen? Noen som kan være sammen med deg når du har det vondt?

Håper veldig at dagen i dag blir litt bedre, tror du hadde trengt å få slappe av litt.. Veldig bra at du ikke skader deg selv, du er kjempeflink!!

Lykke til...

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...