Gå til innhold

har det deilig, vil dra til hawaii

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

jeg har lyst til å ta ut penger fra høyrentekontoen og reise langt vekk og finne en riktig og gifte meg med. jeg føler meg som verdens peneste og kuleste jente, som kan sjarmere alle i senk. så er jeg såå irritabel at jeg kreperer. har det liksom vondt og deilig på samme tid. allle tankene jeg har i hodet vil jeg si til noen eller skrive ned til noen. så tenker jeg så masse og gleder meg til jeg skal spille Uno som jeg garantert kommer til å vinne, siden jeg er best i Uno av alle. vant nesten alle rundene sist vi spilte. jeg er helt konge! og jeg er sååå vakker. og jeg skriver de fineste og beste stilene i verden. på ungdomsskolen ble stilene mine alltid lest opp og alle lo masse! og jeg er så utrolig pen. vil juble og sikle av meg selv. og jeg har så fin sangstemme. jeg har sunget inn masse sanger på dataen nå, og sendt rundt til nettvenner. vil sende til flere. synge inn mere. og vaske klær og ordne huset. alt så deilig. jeg håper jeg ikke blir irritabel igjen snart. det er så vondt. vil så dø eller skjære meg (men lar det være altså) jaja. ok uansett. kansje jeg burde reise og finne meg en rik mann. så klart finner jeg en, så fin og klok som jeg er!! det sier seg selv. så et varmt land. jeg burde bli popstjerner eller noe. jeg er jo så pen og har så fantastisk sangstemme. og skriver så fine stiler!!!!!!!! jeg er helt verdensmester. og alle er enige også. de som ikke er det, er ikke helt gode. dæven tankene mine raser rundt og det er godt. må vaske huset nå. kanskje lamictal hadde vært bedre likevel???? eller nei det tror jeg ikke. jeg får ikke sove nå. det fikk jeg ikke i går heller, men da hadde jeg det jævlig og alt var forferdelig, men sovnet til slutt og våknet tidlig. men nå vedder jeg på at når jeg endelig sovner en gang i natt, så sover jeg lenge i morgen. så jeg er ikke bipolar. selv om mamma var det. ønsker alle en viduderlig natt. klem fra verdens beste

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80852-har-det-deilig-vil-dra-til-hawaii/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

Endelig er du enig i meg i at du er den absolutt beste noensinne :))

Håper du holder deg der oppe LENGE!

Men se det litt an med å tømme høyrentekonto..

så klart er jeg enig:))) hvem andre ville fiksa og støvsuget hele huset, samt vasket badet og kjøkkenet og satt på klær og hengt sammen tøy og redde senger og satt på oppvaskmaskinen, bare på et kvarter??? den perfekte husmor!! jeg kan finne DEN mannen, siden jeg er så fantastisk flott, og så stelle ltit for han og masse dielig sex og nydelige unger og så kan jeg tjene en formue på å skrive bøker!!!! da må du komme å besøke meg i spania eller hvor vi nå ender opp!! det skal være varmt og godt! me ndet er ganske herlig i norge også! kalt er litt godt det også! alt er jo flott:)) stoor klemmer og nuss og suss til set

så klart er jeg enig:))) hvem andre ville fiksa og støvsuget hele huset, samt vasket badet og kjøkkenet og satt på klær og hengt sammen tøy og redde senger og satt på oppvaskmaskinen, bare på et kvarter??? den perfekte husmor!! jeg kan finne DEN mannen, siden jeg er så fantastisk flott, og så stelle ltit for han og masse dielig sex og nydelige unger og så kan jeg tjene en formue på å skrive bøker!!!! da må du komme å besøke meg i spania eller hvor vi nå ender opp!! det skal være varmt og godt! me ndet er ganske herlig i norge også! kalt er litt godt det også! alt er jo flott:)) stoor klemmer og nuss og suss til set

Kom hit litt da og vask her da...

Jeg misunner mannen du finner deg ENORMT!

Og jeg vet ik om jeg tørr komme på besøk... kan fort bli basketak mellom meg om mannen din da....

Er heeelt enig med deg i at du er pen og sexy.

Du er så flink atte.

Håper du føler det slikt leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeengeeeee.

Gjest trrrish

Kom hit litt da og vask her da...

Jeg misunner mannen du finner deg ENORMT!

Og jeg vet ik om jeg tørr komme på besøk... kan fort bli basketak mellom meg om mannen din da....

Er heeelt enig med deg i at du er pen og sexy.

Du er så flink atte.

Håper du føler det slikt leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeengeeeee.

ja det håper jeg og, men kjenner jeg meg selv rett, så har jeg det jævlig igjen innen to dager*ler*

Annonse

Tror du lider av bipolar lidelse. Var det ikke moren din som hadde det samme?

Det er en av de mest arvelige sykdommer. Ta deg heller en tur til legen og be om stemningsstabiliserende medisin du. Før du havner i en skikkelig mani. Det kan føre til psykose og du blir tvangsinnlagt.

Gjest calestia

DET GJØR JEG ABSOLUTT. til det fulleste:))) klem klem! klem klem klem nuss suss gla i deg....koooooooooooos..klem

flørter, gjør dere.. ( du og set...)

du lille ustabile berte-lille..

Gjett hvem som også er ustabil.. stakkars psyken synes jeg er så ustabil at han blir urolig av det.

også babler han om alle symptomene jeg har... og sier at det er noe jeg ikke husker.. og da jeg sa jeg svimte av fikk han hetta, og trodde jeg var på sammenbruddets rand.. og han ville jeg skulle kvitte meg med alle pillene jeg har til overs, og la noen kjente passe dem og sånt..

lurer på hvor lang tid det tar før jeg regnes som normal stabil, jeg....

ps. jeg vil også ha et mannfolk..

Gjest trrrish

flørter, gjør dere.. ( du og set...)

du lille ustabile berte-lille..

Gjett hvem som også er ustabil.. stakkars psyken synes jeg er så ustabil at han blir urolig av det.

også babler han om alle symptomene jeg har... og sier at det er noe jeg ikke husker.. og da jeg sa jeg svimte av fikk han hetta, og trodde jeg var på sammenbruddets rand.. og han ville jeg skulle kvitte meg med alle pillene jeg har til overs, og la noen kjente passe dem og sånt..

lurer på hvor lang tid det tar før jeg regnes som normal stabil, jeg....

ps. jeg vil også ha et mannfolk..

jeg hæler ikke mannfolk. De får holde seg unna meg. Men jeg uroer aldri psykern, han mener det er helt naturlig å være litt opp og ned når din mor døde en tragisk død.*hulk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...