Gjest The Suicidal Froggy Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Dette samfunnet er veldig flink til å kjøre livet til folk i grøfta. Penger. Penger. Penger. Går det an å ha et samfunn uten penger? Sånn som det er nå, så har jeg ingen fremtid pga penger. Alt er min egen feil, og jeg vet det. På grunn av at jeg ikke passer inn i dette samfunnet, og ikke har et godt håndlag med penger, forlater jeg. Det var jo ingen fremtid for meg her uansett. Føler ikke for å bli en gjeldsslave, føler mer for å forsvinne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81230-det-er-s%C3%A5-lett-%C3%A5-kj%C3%B8re-livet-i-gr%C3%B8fta/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest k33 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei du. Ja, desverre, denne verdenen styres i stor grad av penger. Men det er nå slik at vi i stor grad må styre dette selv. Klart man får det bedre om man har økonomisk sans, selvom de vel må slite de med det også. Av oss tre søsken er det nå to som søker gjeldssanering. Dette kan være en mulighet for deg også. Vegen blir trang noen år men det kan det vel godt være verdt. Selv har jeg aldri hatt noen godt betalt jobb, da jeg har gått hjemme med små barn og etterhvert blitt trygdet. Men jeg har jobbet meg opp fra ingenting til eget hus og bil på vandlig måte.Det jeg har gjort er å ha bøker for all økonomi. I en vandlig kladdebok fører jeg opp mnd.og de inntekter jeg har. Så fører jeg på faste utgifter. Når det kommer inn en regning blir den plassert der den passer i forhold til bet.dato. Så er det bare å betale. Det som blir igjen er til mat og barn. Har sjelden råd til å unne meg noe større, men det har vært viktig for meg å jobbe meg fremover pga. barna. Pga. min økonomiske sans har jeg unngått svarte prikker og har sakte men sikkert fått meg bil og etterhvert hus. Ser på meg selv som en helt vandlig person så dette er ting alle kan klare. Har du ikke økonomisk sans så lær deg dette. Ta kurs, få hjelp. Har du masse gjeld du ikke klarer å betjene så søk gjeldssanering. Stå på og ikke gi deg. Vær flink nå så vil ting rette seg etterhvert. Ikke gi opp, det er masse godt i denne verden som du vil få en smak av hvis du bare står på. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81230-det-er-s%C3%A5-lett-%C3%A5-kj%C3%B8re-livet-i-gr%C3%B8fta/#findComment-432710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.