Gå til innhold

Skjema for personlighetsvurdering

Anbefalte innlegg

Sitter med et slikt skjema foran meg.

Det har fem hovedtemaer: Egoprofil - Karakterstruktur - Nivå av egoutvikling - Ego-funksjoner - Terapeutisk allianse.

Karakter 1-6 (6 er best). Jeg er storlig overrasket over at jeg har så positiv score. fem 6'ere, ni 5'ere og fire 4'ere.

Det må vel være bra?

(Jeg har sluttet hos psykiateren som tok det, så jeg får ikke spurt han. Vi hadde også et heller dårlig forhold, derfor ble jeg overrasket over hans positive oppfatning av meg.)

Dette skjønte jeg fikke betydningen av, kan du hjelpe meg?:

Nivå av egoutvikling: Her er det ikke gitt karakter, bare satt et kryss. Det er satt utenfor 'nyansert struktur'. Hva betyr det?

Disse uttrykkene forstår jeg heller ikke betydningen av:

-Toleranse for dysforisk effekt

-Syntetisering

-Grad av elastitet

-Grad av konsistens

Ville være takknemlig om du kunne ta deg tid til å svare på dette. Er nok flere som har fått tatt slike tester skulle en tro.

-Grad av autoplastisk utforming

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81261-skjema-for-personlighetsvurdering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...