Gå til innhold

Alt går i mot meg :((((

Anbefalte innlegg

Sitter her. Føler meg veldig, veldig langt nede. Har fått høre at gymlæreren min kanskje er blitt sykemeldt igjen. Hun var sykemeldt i nesten et halvt år i fjord! Og nå er det kanskje skjedd igjen. Hun er nemlig kontaktlæreren min på skolen. Så hun vet en hel del om mine problemer og alt sånn.... Har ikke klart å snakke særlig med henne i det siste, men det er så godt å bare vite at hun er der. Grunnen til at jeg ikke har klart å snakke med henne er vel at jeg har vært så redd for at hun skulle bli sykemeldt igjen... Og da vil jeg ikke være for bundet til henne... Men jeg har jo snakket litt med henne like vel.... OG NÅ ER HUN KANSKJE SYKEMELDT TIL OVER JUL!!!!!! Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre hvis det viser seg å være sant. Får vite det i morgen, og jeg gruer meg sånn til å få vite svaret.

En annen ting som også har ødelagt litt for meg var at den eneste personen som jeg stoler 100% på sa til meg at "du ser så godt ut, ja jeg mener det virkelig" Jeg vet at hun ikke mener at jeg har lagt på meg, men at jeg ser mye mer oppegående ut enn jeg gjorde tidligere. MEN like vel. Ikke akkurat det jeg ville høre.... Møtte henne i byen. Lenge siden jeg har sett henne. Ble totalt overhumplet og visste knapt hva jeg skulle si. Hun var helsesøster på ungdomsskolen min. Nå har hun skiftet jobb. Har fremdeles kontakt med henne. Skriver noen brev og ringer en gang i blandt. Men det blir jo ikke på langt nær så mye kontakt som før..... OG det gjør så vodnt, savner henne sånn. Aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Så nå er hjernen min bare helt totalt fucka opp. Orker ikke spise, orker ikke gjøre lekser. Burde ha skrevet en jævla norskstil, men klarer det bare ikke. HVOR MYE SKA JEG EGENTLIG TÅLE?????? Orker ikke mere, orker ikke mere. ALt går bare helt rett til helvete. Gir totalt blaffen i om ting noen gang blir bra! Jeg orker bare ikke å kjempe mere.........

Hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8249-alt-g%C3%A5r-i-mot-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg så godt igjen at det nesten gjør vondt! Da jeg gikk på u.skolen hadde jeg endel problemer. Jeg fikk veldig god kontakt med en av lærerne mine. Han var bare helt utrolig. Stillte alltid opp! Det sørgelige var at han skulle bytte jobb. Da han dro visste jeg ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var jo ingen andre som forsto som han gjorde. Ingen jeg hadde sånn tillit til og som jeg stolte på.

Ville bare si at jeg forstår utrolig godt hvordan du har det!

Håper du takler det! Vet det er veldig hardt!

Sender deg en god varm klem!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8249-alt-g%C3%A5r-i-mot-meg/#findComment-39153
Del på andre sider

kjære Nedia !!

Kjenner meg bare SÅ veldig igjen i alt det du skriver..kunne nesten ha skrevet det selv.

Folk rundt meg tror visst at jeg ikke har det så verst...unntatt noen veldig veldig få..TROR jeg. Vet egentlig ingenting for tiden.

Har det helt for ...... for tiden, kunne ønske at jeg turte å si det til noen. Kan liksom ikke gjøre det heller, kanskje de ikke vil tro meg, men bare tro at jeg vil ha oppmerksomhet..uff..life isn't meant to be easy.

Vil så gjerne stole på noen, men får det ikke til. Er blitt sveket for ofte..

Har også fått en slik kommentar "Du ser så godt ut"..blir så FRYKTELIG såret selv om jeg vet at det bare er godt ment.

Vet at jeg ikke akkurat har lagt på meg, men tenker at det kanskje ser sånn ut siden de sier at jeg ser godt ut..nå MÅ jeg ned i vekt.

Tenker mye på deg, Nedia.

STOOR klem fra nullet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8249-alt-g%C3%A5r-i-mot-meg/#findComment-39168
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Nedia! Dersom din gymlærer nå blir sykemeldt er det mulig å få en annen kontaktlærer på skolen som du kan ha tillit til? Det er nok viktig for deg å opprettholde en regelmessig kontakt med en på skolen. Kan det være noen andre av lærerne , rådgiver, helsesøster som kunne være en brukbar erstatning- som kanskje også vet om at du sliter med din sf. Jeg vil råde deg til å prøve å finne ut av dette snarest, lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8249-alt-g%C3%A5r-i-mot-meg/#findComment-39289
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

kjære Nedia !!

Kjenner meg bare SÅ veldig igjen i alt det du skriver..kunne nesten ha skrevet det selv.

Folk rundt meg tror visst at jeg ikke har det så verst...unntatt noen veldig veldig få..TROR jeg. Vet egentlig ingenting for tiden.

Har det helt for ...... for tiden, kunne ønske at jeg turte å si det til noen. Kan liksom ikke gjøre det heller, kanskje de ikke vil tro meg, men bare tro at jeg vil ha oppmerksomhet..uff..life isn't meant to be easy.

Vil så gjerne stole på noen, men får det ikke til. Er blitt sveket for ofte..

Har også fått en slik kommentar "Du ser så godt ut"..blir så FRYKTELIG såret selv om jeg vet at det bare er godt ment.

Vet at jeg ikke akkurat har lagt på meg, men tenker at det kanskje ser sånn ut siden de sier at jeg ser godt ut..nå MÅ jeg ned i vekt.

Tenker mye på deg, Nedia.

STOOR klem fra nullet

Kjære null! Du sliter og for meg kan det se ut som om du sliter veldig mye alene, - og det er ekstra tungt. De veldig få som vet at du sliter er det personer du kan "stole" på? Det kan se ut som om du generelt har vanskelig for å ha tillit, stole på andre mennesker. Mange som sliter med en sf får hjelp fra sine nærmeste, foreldre, søsken, venner osv, -mens mange velger å søke hjelp hos helsepersonell, lege, helsesøster, helsestasjon for ungdom eller en lærer, rådgiver på skolen. Kanskje det kunne være en mulighet for deg , klare å kontakte, søke hjelp hos noen av disse- som også har taushetsplikt. For svært mange som sliter med en form for sf har det vært til god hjelp å få dele sine tanker og følelser med andre, lykke til med å tørre å si "det" til noen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8249-alt-g%C3%A5r-i-mot-meg/#findComment-39291
Del på andre sider

Kjære Nedia

Skjønner at du sliter veldig nå for tiden.... Kan ikke annet enn å si at jeg virkelig tenker på deg. Håper du en dag vil få det bra, for det fortjener du! Du virker som en kjempeflott person, som til og med kan oppmuntre andre, når du selv sliter som verst.Det er en utrolig flott egenskap.:) Ville bare at du skulle vite det.... for det mener jeg virkelig!

Stå på, Nedia! Lykke til videre....

Mange varme klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8249-alt-g%C3%A5r-i-mot-meg/#findComment-39562
Del på andre sider

Annonse

Gjest engelen

Kjære Nedia.

Ikke gi opp, HUsk at det vil bli bedre, når ting ser som svartest ut er det bare en vei å gå; OPPOVER!!! Jeg har hatt det tøft, der alt gikk i mot meg, men ting blir bedrem du må bare gi det litt tid! Kanskje har du mulighet til å treffe gymlæreren din i fritiden?? Kanskje det er en alternativ løsning?

Du fortjener ikke å ha det så vondt!

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8249-alt-g%C3%A5r-i-mot-meg/#findComment-40329
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...