Gå til innhold

Trøtt HELE tiden

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden trøtt hele dagen... Hele tiden... Får ikke gjort det jeg skal! Skole og trening og alt... Det går utover alt.... Jeg vil helst bare liggge på sofaen å sove. Går i behandling og medisiner mot depresjon... Medisinen skal ikke gi slik bivirkning, så jeg tror ikke det er av den. Jeg vet ikke hvorfor. Er det noen som vet hva det kan være som gjør det??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82521-tr%C3%B8tt-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Har du gått på disse medisinene lenge? Aner ikke hvilke det er snakk om her, men jeg opplevde at jeg etter et års tid ikke lenger hadde effekt av mine medisiner...

Bare en tanke...

Det er ganske vanlig å bli trøtt av å være deprimert, i alle fall har jeg aldri sovet så mye i løpet av døgnet som de gangene jeg har vært på nedtur.

Men det er jo mye annet som kan gjøre en trøtt, og du vet selv best hvordan du reagerer på dine psykiske problemer.

For lav blodprosent/jernmangel, lavt stoffskifte eller andre ting kan også gjøre en trøtt og utilpass.

Ta det opp med legen din, og fø h*n til å ta blodprøver.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82521-tr%C3%B8tt-hele-tiden/#findComment-443017
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...