Gå til innhold

Fettforbrenning/Hvordan?


Gjest BIIP

Anbefalte innlegg

Hei

Hva slags treningsform er desidert best for fettforbrenning?

Jeg skal ned i vekt, og det litt brennkvikt, for meg holder det nemlig ikke med riktig kosthold for at det skjer ting (tydeligvis)!!

Help me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Synch

Aerobisk trening som sykling,stepping,jogging,svømming osv er bra. Det som brenner dessidert best er det du liker å gjøre, for da vil du sikkert få litt mer motivasjon og trene litt hardere og du vil ikke gi opp med en gang, så finn noe du liker...kombiner gjerne med litt styrke, økt muskelmasse=økt forbrenning..Så det er bare postive ting ved slenge med no styrketrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muninn

Rask gange/rolig langkjøring (lett jogg) 1 time til halvannen er bra. (3-4 ganger i uken...)

Pulsen bør være 50-60 % over hvilepuls. Ikke høyere.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muninn

Rask gange/rolig langkjøring (lett jogg) 1 time til halvannen er bra. (3-4 ganger i uken...)

Pulsen bør være 50-60 % over hvilepuls. Ikke høyere.

Lykke til :-)

Jeg mente selvsagt 50-60% prosent av max puls... - sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest john gunnar oppheim

Hei,

fettforbrenningen kommer som følge av alt som fører til energiforbruk. Både trening med lav intensitet og høy medfører kaloriforbruk. Det viktige er at du justerer kostholdet riktig i forhold til grad av fysisk aktivitet.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...