Gå til innhold

Til Laila


null

Anbefalte innlegg

så at du svarte på innlegget mitt lenger nede..skjønner at jeg glemte en viktig ting.

Har hatt anoreksi i to år, har vært på sykehus og på en psykiatrisk ungdomsavdeling med sf som spesiale (uten at det gorde ting bedre)...så som du skjønner vet "alle" at jeg har sf.

problemet er det at jeg ikke klarer å stole på noen, som du jo også sier...jeg klarer ikke fortelle om hvor slitsomt det er å leve..så slitsomt at det nesten blir for mye..

prøver å virke glad..ihvertfall fornøyd..vil ikke at de andre skal se at jeg har det vondt.

vil være STERK.

klarer bare å spise mindre og mindre..er egentlig fornøyd med det.

vil så gjerne tilbake til sykehuset....tilbake til den eneste personen jeg klarer å stole LITT på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære null! Er det mulig å komme tilbake til denne ene personen du stoler på, hva må til for at du skal kunne få kontakt med vedkommende? Ellers er det viktig å huske at alt helsepersonell har taushetsplikt . Kanskje du kan starte i en ny terapi hos psykiater/psykolog- og tema vil være det å stole på....Mange sliter som du med det å klare/tørre/våge å stole på andre mennesker. Hva er egentlig å være sterk. Du er sterk på din måte som klarer å være deg bevisst mange av dine tanker og følelser som gjør ting vanskelig for deg. Du har alle muligheter til å klare å ta tak i dine problemer, kjempe videre- selv om det til tider kan oppleves som svært tøft, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...