faithful Skrevet 1. november 2000 Skrevet 1. november 2000 i morgen er dagen..skal til psykolog for første gang..jeg gruer meg!!! 0 Siter
Emiliy Skrevet 1. november 2000 Skrevet 1. november 2000 Lykke til!!! Håper det går bra for deg.... Kjempeklem fra 0 Siter
AlphaOmega Skrevet 1. november 2000 Skrevet 1. november 2000 Lykke til!!! Vet ikke hvor mye det betyr for deg, men jeg skal be for deg. (Det ville betydd mye for meg...) Hilsen fra 0 Siter
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 2. november 2000 Skrevet 2. november 2000 Kjære faithful! Du ønskes lykke til i dag i møtet med psykologen,- og videre framover! 0 Siter
faithful Skrevet 2. november 2000 Forfatter Skrevet 2. november 2000 Lykke til!!! Håper det går bra for deg.... Kjempeklem fra tusen takk:) har visstnok en "uspesifik spiseforstyrrelse"..så sa psykologen.. skal dit 10 timer til først og fremst..så får vi se.. koz 0 Siter
faithful Skrevet 2. november 2000 Forfatter Skrevet 2. november 2000 Lykke til!!! Håper det går bra for deg.... Kjempeklem fra tusen takk:) har visstnok en "uspesifik spiseforstyrrelse"..så sa psykologen.. skal dit 10 timer til først og fremst..så får vi se.. koz 0 Siter
faithful Skrevet 2. november 2000 Forfatter Skrevet 2. november 2000 tusen takk:) har visstnok en "uspesifik spiseforstyrrelse"..så sa psykologen.. skal dit 10 timer til først og fremst..så får vi se.. koz ops, den skulle bare bli sendt 1 gang da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.