Gå til innhold

NHD, jeg trenger ett svar fort!!!


Gjest leve eller dø

Anbefalte innlegg

Gjest leve eller dø

jeg lurer på om det kan være en ide å legge meg inn på et psykiatrisk sykehus?

jeg er livredd for att jeg aldri kommer til å bli bra fra min depresjon å mine tanker om å ta livet av meg.

det er dager der jeg er redd for å være alene for jeg er redd jeg skal ta livet mitt.

hva skal jeg gjøre, hvilken hjelp vil være best for meg?

har en sønn på 20 mnd, vil gjøre alt for å bli bra slik at han får ei frisk mor.

på forhånd takk

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg svarte deg senest i natt på dette spørsmålet. Har du vært i kontakt med legen din?

Dere to sammen må finne ut om innleggelse eller poliklinisk behandling er best. Jeg har intet grunnlag for å vite noe om det.

PS til ditt innlegg på alternativ medisin: Dr. Online har aldri gitt seg ut for å være et sted som tilbyr øyeblikkelig hjelp. Alle legene har sine faste jobber (og et liv i RL) utenom arbeidet her. Vanligvis gir vi beskjed om fravær dersom dette overstiger 3-4 dager. DS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ihvertfall èn kjempegod grunn til å leve, sønnen din! Du har ikke LOV til å ta mora hans vekk fra han!

Men du burde søke hjelp ja, du trenger det. Du må komme deg på fote igjen.

Har du noen som kan ha gutten din, mens du får hjelp? Hvis ikke finnes det hjelp å få der og.

Lykke til! Du MÅ holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...