Gå til innhold

hva er det som skjer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg klarer ikke å sove, og nå sitter jeg her foran maskinen! Jeg er så forferdelig dårlig. Hadde besøk i helgen og kunne ikke da ta avføringsmildler, fordi hun vet om det og passe vel på tror jeg. Så når hun reiste i dag så tok jeg litt fler enn det jeg pleier og nå verker jeg så fælt!

Vær så snill, dette er ikke ment som noen syting eller plaging! Jeg vet bare ikke om jeg klarer mer...

Tablettene jeg tar blir ikke engang " fordøyd " , men vet ikke om de skal det heller jeg!?!

Kanskje jeg tok litt for mange enn det jeg er vant til, men jeg hart jo hørt om folk som tar mange fler! JEg håper jeg snart klarer å kutte dypt nok. Ta litt fler piller og bare slippe å være her lenger!

Jeg klarer ikke mer!

Nå sitter jeg her og plager dere alle sammen, lik som jeg gjør når andre er våken rundt meg! Det er ikke meningen, men jeg plager jo alle andre! Tror det ville vært en befrielse for dere alle om jeg ikke er her mer..

Jeg tar bare 15 avføringspiller for dagen. Og føler at det ikke er nok! nei, jeg bare plager dere jeg nå!

Beklager! Men tusen takk for at dere orket å høre på meg!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8851-hva-er-det-som-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære ailine! Du gir klart uttrykk for at du sliter noe enormt,- og har vanskelig for å klare å gripe fatt i dine problemer. Du oppfordres på det sterkeste til å søke hjelp snarest hos helsesøster, helsesenteret der du bor, en lege, psykiater, psykolog eller ta kontakt med selvhjelpsorganisasjonene som Interessegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser- IKS, tlf.22422222 eller Anorexia/Bulimima-foreningen-ABF,tlf. 55326260 for videre råd og informasjon, lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8851-hva-er-det-som-skjer/#findComment-41641
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...