Gå til innhold

NHD, værsåsnill svar på dette! er jeg syk? jeg trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem... det er relatert til sex, men også psykologi. Jeg og kjæresten min har hatt noen problemer med sexlivet vårt, jeg har problemer med å få ereksjon, etc. inatt hadde han hørt meg si i drømme "ta meg hardt med den store ****** din", og "jaa, arne". dette var grusomt å høre... for det første kan jeg ikke huske drømmen, for det andre tar jo kjæresten min det som et tegn på at jeg ikke tenner på ham (han skjønner ikke hvordan en forelsket person kan drømme om sånt.. ikke jeg heller)... arne var en jeg var interessert i for lenge siden, men som jeg er over nå... hjelp meg!!!!! hva kan dette bety??? kan drømmer bare være helt uten mening? jeg har jo ikke lsyt på andre enn kjæresten min!

Fortsetter under...

Jeg har et problem... det er relatert til sex, men også psykologi. Jeg og kjæresten min har hatt noen problemer med sexlivet vårt, jeg har problemer med å få ereksjon, etc. inatt hadde han hørt meg si i drømme "ta meg hardt med den store ****** din", og "jaa, arne". dette var grusomt å høre... for det første kan jeg ikke huske drømmen, for det andre tar jo kjæresten min det som et tegn på at jeg ikke tenner på ham (han skjønner ikke hvordan en forelsket person kan drømme om sånt.. ikke jeg heller)... arne var en jeg var interessert i for lenge siden, men som jeg er over nå... hjelp meg!!!!! hva kan dette bety??? kan drømmer bare være helt uten mening? jeg har jo ikke lsyt på andre enn kjæresten min!

Du virker så desperat at jeg ikke kunne motstå å svare.

Slapp av! Drømmene kommer fra underbevistheten, og du velger ikke bevisst hva du drømmer om. Uansett, du er ikke syk! Og hvis kjæresten din skal bli sur på deg for dette, er han veeeldig umoden.

Du virker så desperat at jeg ikke kunne motstå å svare.

Slapp av! Drømmene kommer fra underbevistheten, og du velger ikke bevisst hva du drømmer om. Uansett, du er ikke syk! Og hvis kjæresten din skal bli sur på deg for dette, er han veeeldig umoden.

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du er ikke syk.

Om det er en sammenheng mellom deres noe dårlige sexliv og dine drømmer om andre menn, kan en bare spekulere over. Men usannsynlig er det vel ikke.

Uansett er en drøm en drøm, det er hva du gjør i våken tilstand som teller.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du er ikke syk.

Om det er en sammenheng mellom deres noe dårlige sexliv og dine drømmer om andre menn, kan en bare spekulere over. Men usannsynlig er det vel ikke.

Uansett er en drøm en drøm, det er hva du gjør i våken tilstand som teller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...