Gå til innhold

Helsikes nordmenn - gale alle sammen!


Gjest LisaF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • petter smart

    37

  • Goliath

    29

  • Grip

    8

Mest aktive i denne tråden

Du har forstått mye av poenget!

7-8 % av befolkningen i landet her er fra andre land enn Norge.

Likevel står de for mesteparten av drap, voldtekter, vold, narkotikakriminalitet, osv.

Og du klager på 1 nordmann? EN? Vi snakker da tross alt om langt mer enn en person, og vi snakker prosenter. Det er selvsagt prosenter som er relevant her.

At nordmenn er dritings i utlandet er for øvrig ikke noe nytt, men vi dreper sjelden folk. Vi voldtar sjelden folk og vi selger ikke like mye narkotika som "ikke opprinnelige nordmenn", til tross for at vi utgjør over 90 % av landetes befolkning, mens de utgjør mindre enn 10 %.

Med din kommentar så er du for dum til å komme inn på andre utesteder enn Blitz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.. siden en norsk mann går amokk, så er JEG b.la. gal? Ok. Fint vi fikk det oppklart! : )

Det er jo sånn det funker for alle utlendinger i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var blitt sjenket og forgiftet av svartmuskede spanjoler, mest sannsynlig av nordafrikansk avstamming, så han var psyk i gjerningsøyeblikket. Kan ikke holde han ansvarlig for det.

Hadde spanjolene der i mot hatt krisepsykiatre og annet hjelpepersonale i avgangshallene sine, så kunne samfunnet spart mange penger, og mange personlige tragedier kunne vært unngått. Jeg tror til og med det hadde lønnet seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Du har forstått mye av poenget!

7-8 % av befolkningen i landet her er fra andre land enn Norge.

Likevel står de for mesteparten av drap, voldtekter, vold, narkotikakriminalitet, osv.

Og du klager på 1 nordmann? EN? Vi snakker da tross alt om langt mer enn en person, og vi snakker prosenter. Det er selvsagt prosenter som er relevant her.

At nordmenn er dritings i utlandet er for øvrig ikke noe nytt, men vi dreper sjelden folk. Vi voldtar sjelden folk og vi selger ikke like mye narkotika som "ikke opprinnelige nordmenn", til tross for at vi utgjør over 90 % av landetes befolkning, mens de utgjør mindre enn 10 %.

Med din kommentar så er du for dum til å komme inn på andre utesteder enn Blitz.

Sjelden jeg tilber andre enn det aller mektigste (altså kølla til kjæresten) : ) Men det var bare så sinnsykt bra at for en gangs skyld fortjener SDD en hyllest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Det er jo sånn det funker for alle utlendinger i Norge...

nei det er jeg ikke enig i. Les det SDD skriver.. Jævlig bra skrevet. Og det er fakta faen.

Er selv samboer med en halvt utlending, så dømmer ikke etter hudfarge, men oppførsel. Og mange innvandrere eier ikke respekt for nordmenn eller Norges lover. Er sjelden du hører om blind vold, voldtekt og æresdrap utførst av nordmen.

Sier ikke at ALLE innvanrere er monstre fordet, men en stor del av dem i forhold til nordmenn - JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er jeg ikke enig i. Les det SDD skriver.. Jævlig bra skrevet. Og det er fakta faen.

Er selv samboer med en halvt utlending, så dømmer ikke etter hudfarge, men oppførsel. Og mange innvandrere eier ikke respekt for nordmenn eller Norges lover. Er sjelden du hører om blind vold, voldtekt og æresdrap utførst av nordmen.

Sier ikke at ALLE innvanrere er monstre fordet, men en stor del av dem i forhold til nordmenn - JA!

"Er sjelden du hører om blind vold, voldtekt og æresdrap utførst av nordmen."

....da hører du jævlig dårlig, og burde sterkt vurdere å gå til anskaffelse av høreapparat. Eventuelt kan du prøve å ta vekk skylappene dine, så kan du du jo se om ikke litt bedre gangsyn kan kompensere for dårlige hørsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er jeg ikke enig i. Les det SDD skriver.. Jævlig bra skrevet. Og det er fakta faen.

Er selv samboer med en halvt utlending, så dømmer ikke etter hudfarge, men oppførsel. Og mange innvandrere eier ikke respekt for nordmenn eller Norges lover. Er sjelden du hører om blind vold, voldtekt og æresdrap utførst av nordmen.

Sier ikke at ALLE innvanrere er monstre fordet, men en stor del av dem i forhold til nordmenn - JA!

halvt utlending? nå ble jeg nysgjerrrig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett noen her som er uenige i at det finnes drittsekker og idioter blant nordmenn?

Problemet med innvandrere er at de er overrepresentert på voldsstatistikken - og intet blir gjort for å gjøre noe med det.

Når det gjelder denne personen så håper jeg han får en bot som er så kraftig at det også kan brukes som eksempler overfor andre idiotiske nordmenn.

Men hadde jeg foreslått noe tilsvarende overfor en innvandrer som gjorde noe galt, så hadde jeg blitt stemplet som en rasist.

Kan du kanskje fortelle meg logikken og fornuften i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

"Er sjelden du hører om blind vold, voldtekt og æresdrap utførst av nordmen."

....da hører du jævlig dårlig, og burde sterkt vurdere å gå til anskaffelse av høreapparat. Eventuelt kan du prøve å ta vekk skylappene dine, så kan du du jo se om ikke litt bedre gangsyn kan kompensere for dårlige hørsel.

Hører helt utmerket takk! ; )

Vel.. Hver gang jeg elser om drap osv. i avisene så står det av "utenlandsk opprinnelse", ellers så er det asylsøkere som har gått bananas.

Når det er SÅ mange nordmenn i forhold til innvandrer så burde de ikke klare å drepe mer enn nordmenn.

Jeg bor i Oslo sentrum og ser litt av hvert av bråk osv. og det er som regel utlendinger/gjenger. Så det hjelper ikke uansett hva du sier, har selv sett det med egne øyne MANGE ganger! Har til og med blitt rana av to utlendinger da jeg jobbet i butikk, og overfalt av 10 utenlandske drittunger som prøvde å rive av meg klærne. Norske gutter gjør sjelden sånt. Jeg har i hvert fall aldri opplevd å bli plaga av norske gutter, i motsetning til de 15 gangene jeg har blitt plaga av utenlandske gutter som ikke skjønner at nei er nei. Så ikke fortell meg bullshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Har du sett noen her som er uenige i at det finnes drittsekker og idioter blant nordmenn?

Problemet med innvandrere er at de er overrepresentert på voldsstatistikken - og intet blir gjort for å gjøre noe med det.

Når det gjelder denne personen så håper jeg han får en bot som er så kraftig at det også kan brukes som eksempler overfor andre idiotiske nordmenn.

Men hadde jeg foreslått noe tilsvarende overfor en innvandrer som gjorde noe galt, så hadde jeg blitt stemplet som en rasist.

Kan du kanskje fortelle meg logikken og fornuften i det?

Logikken er at man ikke kan ha en mening om alt faenskapet som skjer blant innvandrere, for da er du rasist..

Selvfølgelig fins det idioter blant nordmenn og - inegn har sagt noe annet..

Men kaller du en innvadrer dust, er du rasist eller hvis du ikke liker oppførselen dere..

ja ja.. jeg er vel en av Norges største rasister jeg da, selv om mannen i mitt liv er halvt jugoslaver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

halvt utlending? nå ble jeg nysgjerrrig:-)

halvt norsk da? ; )

Mora er norsk, faren er fra Serbia. Ikke muslimer, lever som nordmenn, men mørk er han - og driiitkjekk, så hva så? ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logikken er at man ikke kan ha en mening om alt faenskapet som skjer blant innvandrere, for da er du rasist..

Selvfølgelig fins det idioter blant nordmenn og - inegn har sagt noe annet..

Men kaller du en innvadrer dust, er du rasist eller hvis du ikke liker oppførselen dere..

ja ja.. jeg er vel en av Norges største rasister jeg da, selv om mannen i mitt liv er halvt jugoslaver..

Svært mange av de som etterlyser sterkere straffereaksoner mot innvandrere er innvandrere selv.

Men det er noe som de "såkalte antirasistene" glatt overser.

Litt "rasistisk" egentlig - siden de tydligvis ikke tar innvandrernes egne råd til etterretning. Det kan jo kun være fordi de mener at innvandrerne ikke er i stand til å vite sitt eget beste. Og det må jo være fordi de mener at innvandrerne ikke har de samme "evnene" som de selv....

Bare til ettertanke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet vi at denne nordmannen ikke har utenlands opprinnelse? Det står ikke at han er etnisk norsk. Avisene har jo ofte fått kjeft for å skrive at en person som har gjort noe galt har utenlandsk opprinnelse. Kanskje de lot være denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører helt utmerket takk! ; )

Vel.. Hver gang jeg elser om drap osv. i avisene så står det av "utenlandsk opprinnelse", ellers så er det asylsøkere som har gått bananas.

Når det er SÅ mange nordmenn i forhold til innvandrer så burde de ikke klare å drepe mer enn nordmenn.

Jeg bor i Oslo sentrum og ser litt av hvert av bråk osv. og det er som regel utlendinger/gjenger. Så det hjelper ikke uansett hva du sier, har selv sett det med egne øyne MANGE ganger! Har til og med blitt rana av to utlendinger da jeg jobbet i butikk, og overfalt av 10 utenlandske drittunger som prøvde å rive av meg klærne. Norske gutter gjør sjelden sånt. Jeg har i hvert fall aldri opplevd å bli plaga av norske gutter, i motsetning til de 15 gangene jeg har blitt plaga av utenlandske gutter som ikke skjønner at nei er nei. Så ikke fortell meg bullshit.

Du vet Pricilla, at det finnes svært mange personer her som ikke har det døyt greie på, eller erfaringer fra, det virkelige livet.

De snakker på bakgrunn av sine prinsipper basert på en teoretisk oppfatning av hvordan livet BURDE være.

Og da kommer man ikke så veldig langt i RL hvis man ønsker å gjøre noe som faktisk virker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halvt norsk da? ; )

Mora er norsk, faren er fra Serbia. Ikke muslimer, lever som nordmenn, men mørk er han - og driiitkjekk, så hva så? ; )

*skremt*

du ble provosert nå? av hvilken grunn om jeg tørr spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet vi at denne nordmannen ikke har utenlands opprinnelse? Det står ikke at han er etnisk norsk. Avisene har jo ofte fått kjeft for å skrive at en person som har gjort noe galt har utenlandsk opprinnelse. Kanskje de lot være denne gangen.

Så det du egentlig sier er at alle de som automatisk antar at denne personen er etnisk norsk egentlig har rasistiske tendenser?

Egentlig helt enig med deg i denne vurderingen:-)

Det er nok av personer på DOL som har blitt anklaget for å være rasister fordi de har antatt at voldsovergripere har vært utlendinger.

Og rett skal være rett - det må gjelde begge veier.

Ergo - fy LisaF! Ditt innlegg lukter sterkt av rasisme og uthengelse av en folkegruppe basert på dine forutinntatte holdninger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...