Gå til innhold

Helsikes nordmenn - gale alle sammen!


Gjest LisaF

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lest svarene videre nedover her, men jeg synes du kommer med en dårlig og dum sammenligning!

Selvfølgelig skal vi slå ned på all kriminalitet, også det nordmenn står bak.Det tror jeg de fleste er enige i.Og i alle land(uansett nasjonalitet), så finnes det gærninger.

Men så har det vist seg da, at asylsøkerne står bak veldig mye av kriminaliteten i Norge.Om du skal sammenligne asylsøkere mot norskfødte, må du må her tenke i prosenter. Hvor mange prosent av asylsøkerne´s gruppe som begår kriminelle handlinger, i forhold til hvor mange prosenter av norskfødte som gjør det.Selv om det er flere norsker som begår kriminalitet, så kan det altså være en mye større prosentandel av utlendingene.

Og hva skjer hvis vi slipper inn flere, og denne tendensen fortsetter?det er noe og tenke på.

Mange andregenerasjonsinnvandrere står også bak mye av kriminaliteten her i landet, spessielt i gjengmiljøet i Oslo.Men de er jo født i Norge, og derfor født som Norske statsborgere,disse faller derfor utenfor disse statistikkene.Men hadde de vært med, så hadde det dratt opp statistikken ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • petter smart

    37

  • Goliath

    29

  • MsSophie

    8

Mest aktive i denne tråden

Hører helt utmerket takk! ; )

Vel.. Hver gang jeg elser om drap osv. i avisene så står det av "utenlandsk opprinnelse", ellers så er det asylsøkere som har gått bananas.

Når det er SÅ mange nordmenn i forhold til innvandrer så burde de ikke klare å drepe mer enn nordmenn.

Jeg bor i Oslo sentrum og ser litt av hvert av bråk osv. og det er som regel utlendinger/gjenger. Så det hjelper ikke uansett hva du sier, har selv sett det med egne øyne MANGE ganger! Har til og med blitt rana av to utlendinger da jeg jobbet i butikk, og overfalt av 10 utenlandske drittunger som prøvde å rive av meg klærne. Norske gutter gjør sjelden sånt. Jeg har i hvert fall aldri opplevd å bli plaga av norske gutter, i motsetning til de 15 gangene jeg har blitt plaga av utenlandske gutter som ikke skjønner at nei er nei. Så ikke fortell meg bullshit.

"Vel.. Hver gang jeg elser om drap osv. i avisene så står det av "utenlandsk opprinnelse", ellers så er det asylsøkere som har gått bananas"

Da leser like dårlig som du hører og ser....men prøv å tenk litt da...tenk norske ektemenn som har tatt livet av seg selv , kone og barn i det siste, tenk Orderud, tenk Baneheia, tenk Benjamin saken, tenk Arve B. Karlsen saken, Linda-saken.....osv osv

"Når det er SÅ mange nordmenn i forhold til innvandrer så burde de ikke klare å drepe mer enn nordmenn"

De dreper ikke mer enn nordmenn:

http://www.vartland.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=VL&Dato=20010125&Kategori=ARTIKLER&Lopenr=125007&Ref=AR

Selv er jeg av utenlands-opprinnelse....og slår deg med god margin når det gjelder antall ganger jeg har blitt trakasert og plaget....99,9% av gangene har det vært etniske nordmenn som står bak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "!! -O- !!"

Det finnes i overkant av 4 millioner nordmenn. Du drar frem en idiot og skriver i overskriften at vi er gale alle sammen. Er det bare jeg som syns du er komisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vel.. Hver gang jeg elser om drap osv. i avisene så står det av "utenlandsk opprinnelse", ellers så er det asylsøkere som har gått bananas"

Da leser like dårlig som du hører og ser....men prøv å tenk litt da...tenk norske ektemenn som har tatt livet av seg selv , kone og barn i det siste, tenk Orderud, tenk Baneheia, tenk Benjamin saken, tenk Arve B. Karlsen saken, Linda-saken.....osv osv

"Når det er SÅ mange nordmenn i forhold til innvandrer så burde de ikke klare å drepe mer enn nordmenn"

De dreper ikke mer enn nordmenn:

http://www.vartland.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=VL&Dato=20010125&Kategori=ARTIKLER&Lopenr=125007&Ref=AR

Selv er jeg av utenlands-opprinnelse....og slår deg med god margin når det gjelder antall ganger jeg har blitt trakasert og plaget....99,9% av gangene har det vært etniske nordmenn som står bak....

dæven, fakta ødelegger enhver god diskusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett noen her som er uenige i at det finnes drittsekker og idioter blant nordmenn?

Problemet med innvandrere er at de er overrepresentert på voldsstatistikken - og intet blir gjort for å gjøre noe med det.

Når det gjelder denne personen så håper jeg han får en bot som er så kraftig at det også kan brukes som eksempler overfor andre idiotiske nordmenn.

Men hadde jeg foreslått noe tilsvarende overfor en innvandrer som gjorde noe galt, så hadde jeg blitt stemplet som en rasist.

Kan du kanskje fortelle meg logikken og fornuften i det?

Det har du rett i Goliath, når vi kan si at gjerningsmannen er norsk, så kan vi også si ifra når han har utenlandsk opprinnelse.

Skal vi begynne og skrike rasisme hver gang avisene forteller at gjerningsmannen er norskfødt og hvit også?Skal vi begynne og skrike rasisme hver gang avisene avbilder den hvite huden til gjerningsmannen?

Tenk hvor mye rasisme nordmenn har blitt utsatt for,om denne regelen skulle gjelde!

Rasisme har ingen hudfarve, både hvite,sorte og gule kan bli utsatt for det.

Men mørkhudede har tydeligvis funnet sin måte og utnytte rasismeparagrafen på, de har funnet ut at det lønner seg, og vi lar oss lure.De skriker rasisme om de ikke får den og den jobben, de skriker rasisme for og forsvare at de slår og dreper, ja nesten bare vi ser for lenge på dem er det rasisme, for da ser vi ned på dem da.De sakl med andre ord bli tatt på med silkehansker, men med oss kan de gjøre hva de vil virker det som!

Men selvfølgelig finnes det ålreite og trivelige utlendinger med gode hensikter, men her snakker jeg om den beryktede bermen som ødelegger for de skikkelige folka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vel.. Hver gang jeg elser om drap osv. i avisene så står det av "utenlandsk opprinnelse", ellers så er det asylsøkere som har gått bananas"

Da leser like dårlig som du hører og ser....men prøv å tenk litt da...tenk norske ektemenn som har tatt livet av seg selv , kone og barn i det siste, tenk Orderud, tenk Baneheia, tenk Benjamin saken, tenk Arve B. Karlsen saken, Linda-saken.....osv osv

"Når det er SÅ mange nordmenn i forhold til innvandrer så burde de ikke klare å drepe mer enn nordmenn"

De dreper ikke mer enn nordmenn:

http://www.vartland.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=VL&Dato=20010125&Kategori=ARTIKLER&Lopenr=125007&Ref=AR

Selv er jeg av utenlands-opprinnelse....og slår deg med god margin når det gjelder antall ganger jeg har blitt trakasert og plaget....99,9% av gangene har det vært etniske nordmenn som står bak....

Leser du den artikkelen litt nøye, og også tenker på hvilken avis artikkelen står i, så fremkommer det svært klart at innvandrere er overrepresentert til de grader i grov voldsstatistikk - uansett hvordan man snur og vender på statistikken.

Og det er vel det som er hovedpoenget her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet Pricilla, at det finnes svært mange personer her som ikke har det døyt greie på, eller erfaringer fra, det virkelige livet.

De snakker på bakgrunn av sine prinsipper basert på en teoretisk oppfatning av hvordan livet BURDE være.

Og da kommer man ikke så veldig langt i RL hvis man ønsker å gjøre noe som faktisk virker....

Jeg tror nok min oppfatning er godt basert i det virkelige .....og da snakker vi ikke teori, men praktisk erfaring....., og selvfølgelig det faktum at jeg faktisk kan både se, lese, høre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven, fakta ødelegger enhver god diskusjon...

fakta og fakta....?

Leser du artikkelen på bakgrunn av hva som startet denne tråden, så er det vel heller en spore til å dra debatten skikkelig i gang igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fakta og fakta....?

Leser du artikkelen på bakgrunn av hva som startet denne tråden, så er det vel heller en spore til å dra debatten skikkelig i gang igjen:-)

*sitter bare og koser meg med provokasjon jeg*

er enkleste mann kan gjøre, for den avisen dette var hentet fra er tross alt ikke verdt å bruke som dasspapir engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok min oppfatning er godt basert i det virkelige .....og da snakker vi ikke teori, men praktisk erfaring....., og selvfølgelig det faktum at jeg faktisk kan både se, lese, høre....

Hvis du beskriver din erfaring ut ifra hva du får med deg av det som står i media, så tror jeg ikke du skal bruke det som et relevant argument overfor den voldskriminalitet som finnes i f.eks. Oslo.

Svært få medier tør/vil/eller av andre grunner som jeg ikke kjenner, beskrive hvordan livet arter seg i de miljøer der gjengene og de kriminelle innvandrerne vanker.

men ta deg en tur dit selv - hvis du tør. Det er ikke å anbefale, men gir raskt en litt annen oppfatning av problemstillingen og omfanget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest s*~~~~~~bølgen~~~~~~*s

Sjelden jeg tilber andre enn det aller mektigste (altså kølla til kjæresten) : ) Men det var bare så sinnsykt bra at for en gangs skyld fortjener SDD en hyllest!

BRA SSD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sitter bare og koser meg med provokasjon jeg*

er enkleste mann kan gjøre, for den avisen dette var hentet fra er tross alt ikke verdt å bruke som dasspapir engang...

Mitt poeng i et annet svar jeg gav her. leser man artikkelen på bakgrunn av hvilken avis det faktisk står i, så er dette et svært alvorlig problem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser du den artikkelen litt nøye, og også tenker på hvilken avis artikkelen står i, så fremkommer det svært klart at innvandrere er overrepresentert til de grader i grov voldsstatistikk - uansett hvordan man snur og vender på statistikken.

Og det er vel det som er hovedpoenget her?

Jeg vet veldig godt hva som står i artikkelen...det står blant annet at nordmenn dreper mer enn innvandrere. Det var svar på Pricillas påstand om at hun faktisk aldri har lest om nordmenn som dreper, kun utlendinger.

Og selv om mennesker av annen etnisk opprinnelse er overrepresentert innen annen kriminalitet, så betyr det vel ikke at nordmenn aldri begår slike forbrytelser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

*skremt*

du ble provosert nå? av hvilken grunn om jeg tørr spørre?

Hæ? Nå misforsto du noe veldig..

jeg ble ikke provosert jeg! Hvorfor skulle jeg det? Trodde du det fordi jeg skrev "Hva så?"

Var ikke ment "sånn" So what liksom, Like I give a shit...

Ikke provosert, lar meg sjelden provosere her inne.. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest s*~~~~~~bølgen~~~~~~*s

*sitter bare og koser meg med provokasjon jeg*

er enkleste mann kan gjøre, for den avisen dette var hentet fra er tross alt ikke verdt å bruke som dasspapir engang...

Andregenerasjonsinnvandrere er jo heller ikke med i denne statistikken, og der finner vi masse kriminalitet.Eller er det jo en drittavis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet veldig godt hva som står i artikkelen...det står blant annet at nordmenn dreper mer enn innvandrere. Det var svar på Pricillas påstand om at hun faktisk aldri har lest om nordmenn som dreper, kun utlendinger.

Og selv om mennesker av annen etnisk opprinnelse er overrepresentert innen annen kriminalitet, så betyr det vel ikke at nordmenn aldri begår slike forbrytelser??

Nei - det betyr det ikke.

Som jeg selv har sagt flere ganger i denne tråden - det finnes mange idioter og kriminelle blant nordmenn også.

Men det forklarer ikke, og unnskylder ikke, hvorfor innvandrere er så overrepresentert. Og det er intet argument i mot at ikke noe burde iverksettes mot disse spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Jeg vet veldig godt hva som står i artikkelen...det står blant annet at nordmenn dreper mer enn innvandrere. Det var svar på Pricillas påstand om at hun faktisk aldri har lest om nordmenn som dreper, kun utlendinger.

Og selv om mennesker av annen etnisk opprinnelse er overrepresentert innen annen kriminalitet, så betyr det vel ikke at nordmenn aldri begår slike forbrytelser??

Nå synes jeg du begynner å bli usaklig. Jeg har ikke sagt at BARE utlendiger dreper. men skal du begynne å ta min meninger innover deg og beskytte deg selv mot et angrep som ikke er ment som et angrep så vær så god, men det er ikke sånn ment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet veldig godt hva som står i artikkelen...det står blant annet at nordmenn dreper mer enn innvandrere. Det var svar på Pricillas påstand om at hun faktisk aldri har lest om nordmenn som dreper, kun utlendinger.

Og selv om mennesker av annen etnisk opprinnelse er overrepresentert innen annen kriminalitet, så betyr det vel ikke at nordmenn aldri begår slike forbrytelser??

Har du her tenkt i prosenter i forhold til hvor stor/liten gruppe det er snakk om?

Og all kriminalitet er det vel snakk om i det første startinnlegget her i denne tråden.Og regner du da i prosenter vil du få en eksplosjonsartet overrepresentasjon av kriminelle handlinger hos den utenlandske gruppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...