Gå til innhold

Helsikes nordmenn - gale alle sammen!


Gjest LisaF

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Jeg tror nok min oppfatning er godt basert i det virkelige .....og da snakker vi ikke teori, men praktisk erfaring....., og selvfølgelig det faktum at jeg faktisk kan både se, lese, høre....

Og jeg er både blind, døv, stum og dum som et brød! Og har ingen erfaringer fra RL..

Jeg er oppvokst i en boble da, så kanskje ikke så rart at jeg ikke skjønner noenting?

Og der takker ejg for meg i denne diskusjonen... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • petter smart

    37

  • Goliath

    29

  • MsSophie

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest s*~~~~~~bølgen~~~~~~*s

Dere må slutte å kalle meg SSD.

Enten SDD for SierDuDet, eller SSB for Statistisk Sentral Byrå.

Nå tar jeg helgen!

Sorry *s* ser nå den store glippen ;o)

Jobber du kansje i statistisk sentralbyrå? *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er jeg ikke enig i. Les det SDD skriver.. Jævlig bra skrevet. Og det er fakta faen.

Er selv samboer med en halvt utlending, så dømmer ikke etter hudfarge, men oppførsel. Og mange innvandrere eier ikke respekt for nordmenn eller Norges lover. Er sjelden du hører om blind vold, voldtekt og æresdrap utførst av nordmen.

Sier ikke at ALLE innvanrere er monstre fordet, men en stor del av dem i forhold til nordmenn - JA!

"Er sjelden du hører om blind vold, voldtekt (...) utførst av nordmen."

BS!

Syns du det er sjelden man hører om drap eller voldtekt utført av nordmenn!? Og du leser hvor mye aviser...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Dere må slutte å kalle meg SSD.

Enten SDD for SierDuDet, eller SSB for Statistisk Sentral Byrå.

Nå tar jeg helgen!

Sorry, men jeg er så dum jeg skjønner du (ikke glem blind og døv) i følge Sohie her, så kan ikke stave helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - det betyr det ikke.

Som jeg selv har sagt flere ganger i denne tråden - det finnes mange idioter og kriminelle blant nordmenn også.

Men det forklarer ikke, og unnskylder ikke, hvorfor innvandrere er så overrepresentert. Og det er intet argument i mot at ikke noe burde iverksettes mot disse spesielt.

.....men det har jeg vel aldri påstått heller.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

"Er sjelden du hører om blind vold, voldtekt (...) utførst av nordmen."

BS!

Syns du det er sjelden man hører om drap eller voldtekt utført av nordmenn!? Og du leser hvor mye aviser...?

nei jeg kan ikke lese. Også er jeg blind og døv også - ikke rart jeg ikke får med meg noe da..

Kan jo ikke noe for det kan jeg vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg kan ikke lese. Også er jeg blind og døv også - ikke rart jeg ikke får med meg noe da..

Kan jo ikke noe for det kan jeg vel?

Da ville jeg holdt kjeft var jeg deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du begynner å bli usaklig. Jeg har ikke sagt at BARE utlendiger dreper. men skal du begynne å ta min meninger innover deg og beskytte deg selv mot et angrep som ikke er ment som et angrep så vær så god, men det er ikke sånn ment!

"Vel.. Hver gang jeg elser om drap osv. i avisene så står det av "utenlandsk opprinnelse", ellers så er det asylsøkere som har gått bananas"

"Jeg har ikke sagt at BARE utlendiger dreper"

....og så beskylder du meg for å være usaklig...imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Da ville jeg holdt kjeft var jeg deg :o)

hadde tenkt til det nå, for nå har det spora så av her at det begynner å bli usaklig å vinkla inn på et annet tema.

Svaret til SDD synes jeg fortsatt er glimrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt poeng i et annet svar jeg gav her. leser man artikkelen på bakgrunn av hvilken avis det faktisk står i, så er dette et svært alvorlig problem:-)

Nei, nå begynner det og gå i surr for meg her ¤%%¤#"#%&/!

På tide og logge av nettet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har heller aldri påstått at nordmenn ikke dreper....

...og jeg har heller aldri påstått at du har påstått.....jeg har derimot påstått at Pricilla har påstått at hun aldri har lest om at nordmenn dreper....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg har heller aldri påstått at du har påstått.....jeg har derimot påstått at Pricilla har påstått at hun aldri har lest om at nordmenn dreper....;)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bare lille meg ja

"Vel.. Hver gang jeg elser om drap osv. i avisene så står det av "utenlandsk opprinnelse", ellers så er det asylsøkere som har gått bananas"

Da leser like dårlig som du hører og ser....men prøv å tenk litt da...tenk norske ektemenn som har tatt livet av seg selv , kone og barn i det siste, tenk Orderud, tenk Baneheia, tenk Benjamin saken, tenk Arve B. Karlsen saken, Linda-saken.....osv osv

"Når det er SÅ mange nordmenn i forhold til innvandrer så burde de ikke klare å drepe mer enn nordmenn"

De dreper ikke mer enn nordmenn:

http://www.vartland.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=VL&Dato=20010125&Kategori=ARTIKLER&Lopenr=125007&Ref=AR

Selv er jeg av utenlands-opprinnelse....og slår deg med god margin når det gjelder antall ganger jeg har blitt trakasert og plaget....99,9% av gangene har det vært etniske nordmenn som står bak....

Det er forskjell på å bli trakasert og å bli forsøkt voldtatt, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes i overkant av 4 millioner nordmenn. Du drar frem en idiot og skriver i overskriften at vi er gale alle sammen. Er det bare jeg som syns du er komisk?

Det finnes 6 milliarder "utlendinger"!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madusse

Det finnes 6 milliarder "utlendinger"!

Med vennlig hilsen

Kan ikke noen snøre att kjeften(og bende hendene!) på han der "sør" for godt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes 6 milliarder "utlendinger"!

Med vennlig hilsen

Og få av dem er kriminelle drittsekker.

Bare så synd at vi skal få så mange av "unntakene"....og ikke ha evne eller vilje til å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

...og jeg har heller aldri påstått at du har påstått.....jeg har derimot påstått at Pricilla har påstått at hun aldri har lest om at nordmenn dreper....;)

Og jeg påstår at det ikke er sant. For det har jeg lest.. Da jeg kunne lese, men det er lenge siden nå..

Oppheng? Ja ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "!! -O- !!"

Det finnes 6 milliarder "utlendinger"!

Med vennlig hilsen

Ah, DET forklarer selvsagt hvorfor en nordmann fører til at vi er gale alle sammen. Tror logikken din fløy bort med vinden, eller har du aldri hatt noen?

Eller så får du forklare sammenhengen mellom ditt svar og mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...