Gå til innhold

Vondt i musklaturen?


Gjest bulimiker

Anbefalte innlegg

Gjest bulimiker

Husker å ha lest ein plass at alle med sf sliter med vond, øm musklatur, hvorfor det? Har sjølv hatt bulimi i et år og det er ikkje før først nå at eg har vont i "kroppen" det føles som heile meg er et stort blåmerke, og det er smertefullt bare folk er borti meg. ( det er heller ikkje psykisk at eg ikkje tåler kroppskontakt) Noen som har det på samme måte eller vet hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bulimiker

Husker å ha lest ein plass at alle med sf sliter med vond, øm musklatur, hvorfor det? Har sjølv hatt bulimi i et år og det er ikkje før først nå at eg har vont i "kroppen" det føles som heile meg er et stort blåmerke, og det er smertefullt bare folk er borti meg. ( det er heller ikkje psykisk at eg ikkje tåler kroppskontakt) Noen som har det på samme måte eller vet hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære bulimiker

Dine smerter i musklaturen kan sikkert forklarer på fleremåter. Det vanligste er at en over tid går rundt med høyt spenningsnivå i musklaturen. Det kan også skyldes for mye eller gal trening. Mange gir ikke kroppen fridager eller tilstrekkelig næring slik at kroppen blir restituert. Dersom det spesielt dreier seg om nakke-rygg smerter hadde det nok vært lurt også å søke råd hos en fysioterapeut i tillegg til annen hjelp som du forhåpentligvis får. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære bulimiker

Dine smerter i musklaturen kan sikkert forklarer på fleremåter. Det vanligste er at en over tid går rundt med høyt spenningsnivå i musklaturen. Det kan også skyldes for mye eller gal trening. Mange gir ikke kroppen fridager eller tilstrekkelig næring slik at kroppen blir restituert. Dersom det spesielt dreier seg om nakke-rygg smerter hadde det nok vært lurt også å søke råd hos en fysioterapeut i tillegg til annen hjelp som du forhåpentligvis får. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...