Gå til innhold

Hvordan skal dette gå?


Gjest Vekten

Anbefalte innlegg

Jeg slanket meg 30 kg (fra 105 til 75) etter fødselen for 3 år siden. Fikk skryt. Alle sa jeg var så fin. Da jeg var ferdig, kunne jeg jo "unne" meg selv å spise masse god mat jeg hadde hodt meg unna i nesten ett år. Da var det jul og marsipan overalt. Så fortsatte jeg med dette, da. Belønnet meg selv for at jeg hadde vært så flink å slanke meg (les: spise riktig mat). Jeg endte opp med å spise mat jeg aldri hadde likt, sånn bare for å gi meg selv lov liksom.

For å gjøre en lang og grusom historie kort:

Jeg gikk opp alle 30 kg igjen på litt over et halvt år, og "skjønte" det ikke før jeg veide meg og hadde gått opp 20. "Jaja, da er det jo allerede for sent, så da kan jeg jo bare spise". Nå har jeg fått hjelp med et kostholdsprogram, og har gått ned 13kg på 2 1/2 mnd.

Gruer meg til jul. Gleder meg til å få meg ordentlige klær.

Hvordan skal dette gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slanket meg 30 kg (fra 105 til 75) etter fødselen for 3 år siden. Fikk skryt. Alle sa jeg var så fin. Da jeg var ferdig, kunne jeg jo "unne" meg selv å spise masse god mat jeg hadde hodt meg unna i nesten ett år. Da var det jul og marsipan overalt. Så fortsatte jeg med dette, da. Belønnet meg selv for at jeg hadde vært så flink å slanke meg (les: spise riktig mat). Jeg endte opp med å spise mat jeg aldri hadde likt, sånn bare for å gi meg selv lov liksom.

For å gjøre en lang og grusom historie kort:

Jeg gikk opp alle 30 kg igjen på litt over et halvt år, og "skjønte" det ikke før jeg veide meg og hadde gått opp 20. "Jaja, da er det jo allerede for sent, så da kan jeg jo bare spise". Nå har jeg fått hjelp med et kostholdsprogram, og har gått ned 13kg på 2 1/2 mnd.

Gruer meg til jul. Gleder meg til å få meg ordentlige klær.

Hvordan skal dette gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære vekten

Det virker som om du tar deg selv på alvor. Du benytter de"riktige metodene". Vær varsom med å gå for raskt ned i vekt. Dersom du klarer å holde aktiviteten oppe klarer du dette denne gangen. Planlegg aktiviteten og måltidene også i juleferien. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære vekten

Det virker som om du tar deg selv på alvor. Du benytter de"riktige metodene". Vær varsom med å gå for raskt ned i vekt. Dersom du klarer å holde aktiviteten oppe klarer du dette denne gangen. Planlegg aktiviteten og måltidene også i juleferien. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...