Gå til innhold

orker ikke mer...


nyu75

Anbefalte innlegg

Er 24 og har hatt problemer med kroppen min og spiseforstyrrelser"light" halve livet, og spesielt etter at jeg sluttet med dansing. Klarer ikke bli glad i den kroppen jeg har, og dette har konsekvenser for forhold til gutter. Kan liksom ikke akseptere at de kan like meg slik som jeg ser ut. Vet det er teit, men jeg ender opp med avluttede forhold istedet for slippe noen inn til meg. Orker ikke ha sex, klarer ikke kle meg naken for en gutt.

Vil fikse meg selv, men hva skal jeg gjore? Jeg spiser lite noen ganger, jeg overspiser og spiser i det skjulte, men kaster ihvertfall ikke opp. Klarer ikke snakke med noen om dette, men jeg vet at det ikke er normalt slik som jeg har det. Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 24 og har hatt problemer med kroppen min og spiseforstyrrelser"light" halve livet, og spesielt etter at jeg sluttet med dansing. Klarer ikke bli glad i den kroppen jeg har, og dette har konsekvenser for forhold til gutter. Kan liksom ikke akseptere at de kan like meg slik som jeg ser ut. Vet det er teit, men jeg ender opp med avluttede forhold istedet for slippe noen inn til meg. Orker ikke ha sex, klarer ikke kle meg naken for en gutt.

Vil fikse meg selv, men hva skal jeg gjore? Jeg spiser lite noen ganger, jeg overspiser og spiser i det skjulte, men kaster ihvertfall ikke opp. Klarer ikke snakke med noen om dette, men jeg vet at det ikke er normalt slik som jeg har det. Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære NYU

Du beskriver et problem som så alt for mange jenter i din alder sliter med. mange bruker ekstra energi og år på "å skulle fikse dette alene". Høres ut som du kunne ha glede av å gå til en som kunne hjelpe deg til å se "hele" deg og heve selvtilliten din i forhold til deg selv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære NYU

Du beskriver et problem som så alt for mange jenter i din alder sliter med. mange bruker ekstra energi og år på "å skulle fikse dette alene". Høres ut som du kunne ha glede av å gå til en som kunne hjelpe deg til å se "hele" deg og heve selvtilliten din i forhold til deg selv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...