Gå til innhold

deppa


Gjest drit lei

Anbefalte innlegg

Gjest drit lei

Hei.. Jeg er ei jente på snart 17 år. Denne høsten så har det ikke gått så bra med meg.. Skolen har gått veldig mye dårligere (karakterer har sunket veldig) jeg klarer ikke å konsentrere meg, treninga går dårlig, jeg får veldig dårlig samvittighet hver gang jeg spiser noe, uansett hvor sulten jeg er, og jeg føler at jeg ikke passer inn noe sted...Føler meg uttafor, rett og slett deppa hele tiden.

Jeg har også en mamma som lider av depprisjoner,lurer på om jeg kan ha arva noe av det....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest drit lei

Hei.. Jeg er ei jente på snart 17 år. Denne høsten så har det ikke gått så bra med meg.. Skolen har gått veldig mye dårligere (karakterer har sunket veldig) jeg klarer ikke å konsentrere meg, treninga går dårlig, jeg får veldig dårlig samvittighet hver gang jeg spiser noe, uansett hvor sulten jeg er, og jeg føler at jeg ikke passer inn noe sted...Føler meg uttafor, rett og slett deppa hele tiden.

Jeg har også en mamma som lider av depprisjoner,lurer på om jeg kan ha arva noe av det....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du kan sikkert ha arvet depresjonstendenser.

Ikke vent med å søke hjelp. Du begynner hos allmennlegen. Denne har taushetsplikt i forhold til foreldrene dine. Behandling for psykiske lidelser er gratis for de under 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du kan sikkert ha arvet depresjonstendenser.

Ikke vent med å søke hjelp. Du begynner hos allmennlegen. Denne har taushetsplikt i forhold til foreldrene dine. Behandling for psykiske lidelser er gratis for de under 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...