Gå til innhold

Prøver meg forsitig


Gjest Super

Anbefalte innlegg

Gjest Super

...på en ny diskusjon anngående undervekt, normalvekt, overvekt og fedme.

Er det bare et inntrykk sitter med eller blir de som har overvekt kritisert og pirket på, mens fete folk ikke blir det.

Altså veier du 10-15kg for mye får du jaggu høre det, men veier du 50kg for mye gjør du det ikke?

Er det fordi folk har gitt deg opp, respekterer deg eller hva?

Dette er ikke ment mot noen personer i de forje innleggene som ble sletter altså!

Alle er vellkommen til å si sin mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    39

  • shandy

    35

  • carma

    15

  • toci

    14

Mest aktive i denne tråden

Det er fordi vi er enkle mennesker. Vi tenker at de som er veldig tynne spiser altfor lite og de som er veldig fete spiser altfor mye. Å være tynn er forbundet med kontroll over matinntak - altså styrke. Å være fet er forbundet med ikke kontroll - altså svake mennesker.

Jeg tror de holdningene der sitter langt inne i oss, selv om vi tilsynelatende vet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Noe som er underlig er at mange ser på overvektige som mindre begavet også. Noen ser på dem som store barn.

Hvorfor det ?

Er tynne mer intelligente ?

Breiskuldra og massive muskelmenn blir også sett på samme måte. Intelligente muskelmenn fins altså ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi vi er enkle mennesker. Vi tenker at de som er veldig tynne spiser altfor lite og de som er veldig fete spiser altfor mye. Å være tynn er forbundet med kontroll over matinntak - altså styrke. Å være fet er forbundet med ikke kontroll - altså svake mennesker.

Jeg tror de holdningene der sitter langt inne i oss, selv om vi tilsynelatende vet bedre.

Bra sagt! *underskriver*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er underlig er at mange ser på overvektige som mindre begavet også. Noen ser på dem som store barn.

Hvorfor det ?

Er tynne mer intelligente ?

Breiskuldra og massive muskelmenn blir også sett på samme måte. Intelligente muskelmenn fins altså ikke ?

" Intelligente muskelmenn fins altså ikke ? "

Joda, berre sjå på Arnold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi vi er enkle mennesker. Vi tenker at de som er veldig tynne spiser altfor lite og de som er veldig fete spiser altfor mye. Å være tynn er forbundet med kontroll over matinntak - altså styrke. Å være fet er forbundet med ikke kontroll - altså svake mennesker.

Jeg tror de holdningene der sitter langt inne i oss, selv om vi tilsynelatende vet bedre.

Man må spise for å legge på seg, jeg snakker da om folk UTEN sykdom. Det sier seg selv, at de som er overvektige eter tre ganger og vel så det - mer enn meg f.eks.

Jeg vil også påstå, at det er langt lettere(viljestyrke) å gå ned, enn å legge på seg.

Det er ikke mulig for en spinkel kropp, og gå opp, uten trening eller kunstige greier. Selv da er det langt vanskeligere enn for de overvektige som bare kan kutte ut den ekstra posjonen(eller to)

Jeg for min del syntes overvektige blir skånet i alle bauer og kanter, og det skulle da bare mangle også. Dems fett, dems problem.

De som er for tynne derimot, er det fritt frem å fornærme og si akkurat det man mener til.

Jeg er ingen av delene, men akkurat passe, men det er ikke riktig å si det heller, for da er man innbilsk. Noe jeg selvsagt blåser en lang marsj i.

Fin helg forresten? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss!

Han er ikke så fin nå akkurat. Boling og alder gjør sitt, selv for de som har alle muligheter.

Hvordan det står til oppi toppen utenom det, vet ikke jeg - har ikke snakket med fyren, har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må spise for å legge på seg, jeg snakker da om folk UTEN sykdom. Det sier seg selv, at de som er overvektige eter tre ganger og vel så det - mer enn meg f.eks.

Jeg vil også påstå, at det er langt lettere(viljestyrke) å gå ned, enn å legge på seg.

Det er ikke mulig for en spinkel kropp, og gå opp, uten trening eller kunstige greier. Selv da er det langt vanskeligere enn for de overvektige som bare kan kutte ut den ekstra posjonen(eller to)

Jeg for min del syntes overvektige blir skånet i alle bauer og kanter, og det skulle da bare mangle også. Dems fett, dems problem.

De som er for tynne derimot, er det fritt frem å fornærme og si akkurat det man mener til.

Jeg er ingen av delene, men akkurat passe, men det er ikke riktig å si det heller, for da er man innbilsk. Noe jeg selvsagt blåser en lang marsj i.

Fin helg forresten? :-)

Bra du er så opplyst om fedmeproblemer, shandy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må spise for å legge på seg, jeg snakker da om folk UTEN sykdom. Det sier seg selv, at de som er overvektige eter tre ganger og vel så det - mer enn meg f.eks.

Jeg vil også påstå, at det er langt lettere(viljestyrke) å gå ned, enn å legge på seg.

Det er ikke mulig for en spinkel kropp, og gå opp, uten trening eller kunstige greier. Selv da er det langt vanskeligere enn for de overvektige som bare kan kutte ut den ekstra posjonen(eller to)

Jeg for min del syntes overvektige blir skånet i alle bauer og kanter, og det skulle da bare mangle også. Dems fett, dems problem.

De som er for tynne derimot, er det fritt frem å fornærme og si akkurat det man mener til.

Jeg er ingen av delene, men akkurat passe, men det er ikke riktig å si det heller, for da er man innbilsk. Noe jeg selvsagt blåser en lang marsj i.

Fin helg forresten? :-)

Kjempefin helg :) Jeg har sovet leeeenge, og nå pakker jeg litt - og doler litt (vi er på flyttefot neste helg)

Tilbake til innlegget.

Det er en myte at ALLE feite mennesker spiser så mye mer enn alle andre. Du ville bli overrasket hvis du fulgte noen av dem - så hva dem putta i munnen, det er ikke ofte så mye.

Mange har ødelagt forbrenningen, noen plages av en sykdom, noen burde kanskje holde seg unna matvarer som kommer under sunnhetskategorien, men som gjør at de legger på seg.

Det er ikke alle feite mennesker som sitter å spiser smør shandy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke så fin nå akkurat. Boling og alder gjør sitt, selv for de som har alle muligheter.

Hvordan det står til oppi toppen utenom det, vet ikke jeg - har ikke snakket med fyren, har du?

Nei, men eg har snakka med Dan Børge Akerø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa Bjørn

Er han intelligent ?

"Wock yo ashol!" er vel noe av det smarteste han greier å få til tror jeg. Ikke det altså, Last action Hero er min absolutte favorittfilm, men det er p.g.a handling og ekstrem lek med klisjeèr, ikke fordi Arnold har fått Nobelprisen i filosofi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Man må spise for å legge på seg, jeg snakker da om folk UTEN sykdom. Det sier seg selv, at de som er overvektige eter tre ganger og vel så det - mer enn meg f.eks.

Jeg vil også påstå, at det er langt lettere(viljestyrke) å gå ned, enn å legge på seg.

Det er ikke mulig for en spinkel kropp, og gå opp, uten trening eller kunstige greier. Selv da er det langt vanskeligere enn for de overvektige som bare kan kutte ut den ekstra posjonen(eller to)

Jeg for min del syntes overvektige blir skånet i alle bauer og kanter, og det skulle da bare mangle også. Dems fett, dems problem.

De som er for tynne derimot, er det fritt frem å fornærme og si akkurat det man mener til.

Jeg er ingen av delene, men akkurat passe, men det er ikke riktig å si det heller, for da er man innbilsk. Noe jeg selvsagt blåser en lang marsj i.

Fin helg forresten? :-)

Husk på dette med å ha anlegg også da. Noen kan tryne ned i potetløvskålen hele tiden uten å legge på seg. Jeg derimot er typen som ikke kan lukte på maten uten å legge på meg minst 3 kilo. Da blir man også litt motløs for man innbiller seg at det å gå ned er spent umulig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Husk på dette med å ha anlegg også da. Noen kan tryne ned i potetløvskålen hele tiden uten å legge på seg. Jeg derimot er typen som ikke kan lukte på maten uten å legge på meg minst 3 kilo. Da blir man også litt motløs for man innbiller seg at det å gå ned er spent umulig uansett.

Mosjon hjelper ikke heller for mange. Brodern jogger en time tre ganger i uka, spiser lite og legger på seg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så sarkastisk - gledestårene nærmest tvinger seg frem her :)

Bare slipp dem ut, Zirine!! Der ser ut til at lattertårene vil ligge langt fremme idag :)

(ps: sjekk topicen!!) *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mosjon hjelper ikke heller for mange. Brodern jogger en time tre ganger i uka, spiser lite og legger på seg likevel.

Da er det noe annet som ikke stemmer ulv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...