Gå til innhold

Prøver meg forsitig


Gjest Super

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Misunnelige ja, der har du kjernen. Men det var vel ingen som reagerte på at hun var ufyselig mot deg?

Jeg var selv tynn som ung, så jeg vet hva dette dreier seg om. Dritten kom fra jentene, og ALDRI fra guttene.

Sårende, nja, ikke egentlig, jeg visste jeg så bra ut, og at de som hakket mest ikke hadde så mye å fare med hverken på den ene eller andre måten.

Nei, ingen reagerte veldig på hun dama, inkludert meg selv, da det var så patetisk det hele..

Vennine hennes, 2 stk også fete synes jo at hun var tøff og modig..Sånn: sett hu der tynne på plass, liksom..:)

Teit, men ikke sårende. Men det er jo gjerne sånne folk som føler seg så trakkasert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    39

  • shandy

    35

  • carma

    15

  • Bassisten

    14

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Svarte du ikke noen ting da? Det hender jeg smeller ut med et eller annet. Eller er du så høflig at det vrenger seg når du skal si noe ubehagelig til andre fordi du er lært opp til at man ikke sier noe til de overvektige. Jeg prøver veldig å komme over den biten.

Jeg gidder stort sett ikke å krangle med helt åpenbare idioter.. Bortkasta.. Og hun damen var igrunn bare trist&patetisk:) Men folk jeg synes burde vite bedre diskuterer jeg gjerne med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn sett kan man gjerne si at det er hennes egen feil - hun har selv føkka det opp. Men hun sitter ikke og spiser sjokolade og smør shandy - det var bare det jeg ville rette deg på.

Ja men da er vi igrunn enige. For meg så virker det ikke som om moren din slet med selve vekten, men psyken - stemmer det?

La vær å svar hvis det er for personlig, jeg vil ikke akkurat fornærme deg zirine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder stort sett ikke å krangle med helt åpenbare idioter.. Bortkasta.. Og hun damen var igrunn bare trist&patetisk:) Men folk jeg synes burde vite bedre diskuterer jeg gjerne med..

Jeg blir ofte lei meg når folk er ufine og kommenterer. Særlig fordi jeg sliter med å finne klær som er passe og når jeg finner noe så sier folk et eller annet dritt.

Selvfølelsen blir ikke helt på topp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor skulle ikke det samme kunne sies om meg? Det er du som sitter og slenger ut løse påstander her, ikke jeg. Jeg har et sunt og godt kosthold jeg. Noe som tyder på annet?

Jeg vet hva jeg prater om. Forresten - deg gidder jeg ikke å diskutere noe med.

Du liker ikke meg, jeg har forstått det, og det kan sies å være gjensidig.

Nå kunne jeg sagt mye, men avstår, det er til ditt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Misunnelige ja, der har du kjernen. Men det var vel ingen som reagerte på at hun var ufyselig mot deg?

Jeg var selv tynn som ung, så jeg vet hva dette dreier seg om. Dritten kom fra jentene, og ALDRI fra guttene.

Sårende, nja, ikke egentlig, jeg visste jeg så bra ut, og at de som hakket mest ikke hadde så mye å fare med hverken på den ene eller andre måten.

Og du har helt rett i det med at det er damene som er opptatt av tynne jenter.. Menn har jeg aldri hørt noe dritt fra:) Tror at mange overvektige damer finner tynne jenter veldig truende.. Men det kan de jo ikke si, så slenger de med leppa i stedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hva jeg prater om. Forresten - deg gidder jeg ikke å diskutere noe med.

Du liker ikke meg, jeg har forstått det, og det kan sies å være gjensidig.

Nå kunne jeg sagt mye, men avstår, det er til ditt beste.

Hvis du ikke gidder å diskutere med meg, hvorfor gjør du alle desperate, mislykkede forsøk på å legge inn svar som liksom skal fornærme meg da? :)

Og hvis du vet hva du snakker om, så kan du jo gi meg litt dokumentasjon på de 90% dine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg blir ofte lei meg når folk er ufine og kommenterer. Særlig fordi jeg sliter med å finne klær som er passe og når jeg finner noe så sier folk et eller annet dritt.

Selvfølelsen blir ikke helt på topp da.

Ja, det virker som om mobbing bare er stygt når det er de feite som blir mobbet.. At de mobber noen er visst ikke farlig.. Kaste stein i glasshus og sånn.. Og det med størrelser kan være like vanskelig, hvis en har f.eks lange/korte bein e.l, som hvis en er tykk.

Personelig tar jeg ikke så veldig anstøt, synes det er kjekt å være slank og bevegelig.. Brush it of!!

Fant du forresten olabukse da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen reagerte veldig på hun dama, inkludert meg selv, da det var så patetisk det hele..

Vennine hennes, 2 stk også fete synes jo at hun var tøff og modig..Sånn: sett hu der tynne på plass, liksom..:)

Teit, men ikke sårende. Men det er jo gjerne sånne folk som føler seg så trakkasert..

Da reddet du kanskje kvelden for dem. Noe må de jo ha å triumfere over. Eller kanskje de ble litt snurte for at du ikke tok igjen. Kanskje like greit. Tre dundrer sittende oppå seg er ikke ønskelig :)

Det blir ofte sånn, at man ikke gidder å ta sånt på alvor, jeg mener, man ser jo hvem det kommer fra.

Hvordan hadde reaksjonen vært tro, hvis det hadde vært du som slang ut en spydighet?

Det er bare det, at sånt gjør ikke folk med litt mellom øra, så det er kanskje ikke så rart at tykk i kroppen, blir forbundet med tykk i hodet. Eksemplene florerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker som om mobbing bare er stygt når det er de feite som blir mobbet.. At de mobber noen er visst ikke farlig.. Kaste stein i glasshus og sånn.. Og det med størrelser kan være like vanskelig, hvis en har f.eks lange/korte bein e.l, som hvis en er tykk.

Personelig tar jeg ikke så veldig anstøt, synes det er kjekt å være slank og bevegelig.. Brush it of!!

Fant du forresten olabukse da?:)

Ja, men kom aldri lenger enn Markveien. selvfølgelig. Be Young.

Fant du dr. Martenssko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ja, men kom aldri lenger enn Markveien. selvfølgelig. Be Young.

Fant du dr. Martenssko?

Nei desverre.. Men nå er jo heldigvis boots sesongen på hell, og jeg fant fine sommersko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei desverre.. Men nå er jo heldigvis boots sesongen på hell, og jeg fant fine sommersko!

Det var bra.

Nå har jeg funnet fram alle mine par fra i fjor men kjenner jeg meg rett, går jeg berserk neste gang jeg er inne i en skoforretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Da reddet du kanskje kvelden for dem. Noe må de jo ha å triumfere over. Eller kanskje de ble litt snurte for at du ikke tok igjen. Kanskje like greit. Tre dundrer sittende oppå seg er ikke ønskelig :)

Det blir ofte sånn, at man ikke gidder å ta sånt på alvor, jeg mener, man ser jo hvem det kommer fra.

Hvordan hadde reaksjonen vært tro, hvis det hadde vært du som slang ut en spydighet?

Det er bare det, at sånt gjør ikke folk med litt mellom øra, så det er kanskje ikke så rart at tykk i kroppen, blir forbundet med tykk i hodet. Eksemplene florerer.

*LOL* Du er morsom!

Hadde jeg slengt spydigheter tror jeg oppriktig at jeg hadde fått maling.. En kødder ikke med sinte usakelige kvinnfolk som veier minst dobbelt så mye som en.. Såpass har jeg skjønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Det var bra.

Nå har jeg funnet fram alle mine par fra i fjor men kjenner jeg meg rett, går jeg berserk neste gang jeg er inne i en skoforretning.

Det må jo til! Er det vår må det handles! Og i særdeleshet sko..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da reddet du kanskje kvelden for dem. Noe må de jo ha å triumfere over. Eller kanskje de ble litt snurte for at du ikke tok igjen. Kanskje like greit. Tre dundrer sittende oppå seg er ikke ønskelig :)

Det blir ofte sånn, at man ikke gidder å ta sånt på alvor, jeg mener, man ser jo hvem det kommer fra.

Hvordan hadde reaksjonen vært tro, hvis det hadde vært du som slang ut en spydighet?

Det er bare det, at sånt gjør ikke folk med litt mellom øra, så det er kanskje ikke så rart at tykk i kroppen, blir forbundet med tykk i hodet. Eksemplene florerer.

LOLLOL!!

Skal du låne litt papir for å tørke dritten av leggen, shandy? :)

"Det er bare det, at sånt gjør ikke folk med litt mellom øra..."

*dauer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Du er morsom!

Hadde jeg slengt spydigheter tror jeg oppriktig at jeg hadde fått maling.. En kødder ikke med sinte usakelige kvinnfolk som veier minst dobbelt så mye som en.. Såpass har jeg skjønt!

At du synker til shandys nivå er ikkje spesielt flatterande, laguna. Men du er jo slank, så du kan vel ikkje feile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke gidder å diskutere med meg, hvorfor gjør du alle desperate, mislykkede forsøk på å legge inn svar som liksom skal fornærme meg da? :)

Og hvis du vet hva du snakker om, så kan du jo gi meg litt dokumentasjon på de 90% dine? :)

Tolk det som du vil. Jeg mener det er 5 svar jeg har gitt deg direkte de siste to årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

At du synker til shandys nivå er ikkje spesielt flatterande, laguna. Men du er jo slank, så du kan vel ikkje feile.

Nei:) Vi slanke feiler aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Jeg har inntrykk av at ingen som er overvektige for høre noe, det har vi da lært grundig..

Men de hører jævlig godt etter og utrolig mye blir tolket til å være fornærmelser.. det ser mange ganger ut som om hårsårhet er et større problem enn vekt.

Er du derimot tynn eller slank har hvem som helst rett til å fornærme deg nårsomhelst& hvorsomhelst.. Uten noen form for provokasjon.

Dette kommer av at den politisk korrekte oppførsel kun omfatter visse områder og grupper. Vi skal passe oss veldig i samtale med negre, samer og fete. Og litt med handicappede..

Vi skal ikke passe oss når vi snakker med slanke, pene damer.. De kan vi istedet beskylde for å oppfordre til spiseforstyrrelser..Og stort sett det som ille er:)

Helt enig:)

Det fenomenet er sinnsykt irriterende. Til slutt svarte jeg tilbake i samme tone til de som sa "Guuuuud, du er alt for tynn altså!!" med "Nå synes jeg du har lagt på deg litt vel mye, synes du ikke??!".

Men det er fornærmende vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolk det som du vil. Jeg mener det er 5 svar jeg har gitt deg direkte de siste to årene.

Jeg har aldri giddet å telle, men det har vært morsomt :o)

Takk for laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...