mcdoo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har flytta til Oslo nå... Har det egentlig ganske bra her. Satt å tenkte før jeg tok banen til byn i dag at jeg har i grunnen kommet bort fra det meste. De stedene overgrepene skjedde, det stedet hvor mamma ble drept og andre ting... Har ikke tenkt så kjempe masse på det. Men jeg merka samtidig at det ikke går an å glemme og fortrenge. Og det irriterer meg. Jeg har det bra, men jeg er ikke helt i storform. Jeg kan sitte med flere venner her, men jeg sier ikke så mye. Jeg vil, men jeg klarer ikke. Er sliten og trøtt... Men jeg tror at samtidig så gnager tankene mine i underbevisstheten min og ødelegger meg. Jeg lukker meg liksom litt inne når jeg er ute. Tror kanskje jeg er redd for at folk skal se hvordan jeg har det... Kanskje jeg bare vil ha det bra og innbiller meg at jeg faktisk har det bra. Ikke vet jeg... Huff.... dette ble bare rot... beklager 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99589-er-litt-merkelig-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.