Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Gjest merkelige greier

*LOL*

Ikke barer lirer du av deg noe som er så sytete, barnslig og uintelligent at det konkurrerer med det aller "beste", men du presterer å trøkke huet enda lenger inn :-)

"......................................"

Ja, og der inne vet jo du hvordan det er. Patetiske menneske. Det værste er vel at du tror du er så jævla smart... Pass deg, snart kommer de med trangstrøya igjen.

Greier du ALDRI å holde deg til saken? Det eneste du gjør ever er å komme med veldig barnslige og dustete personangrep. Veldig modent og intelligent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

Gjest merkelige greier

Det har vel kun vært én "forsøpling" i løpet av de siste timene her, og det er tråden din :-)

Og de som har litt mellom ørene unnlater å syte over det.

"........................................."

Du hvis du hadde hatt IQ'en til en maur så hadde du skjønt at dette er en egenstående tråd, ikke en del av en tråd og noe innblanding og avsporing i en annens tråd.

Hele poenget mitt var jo at hvis folk MÅ flørte her kan de gjøre det i egne tråder, som folk lett kan hoppe over, ikke begynne med det tullet midt i en annen tråd.

Siden dette er en egenstående tråd kan hvem som helst med hjerne hoppe over tråden.

Men hvis noen forsøpler midt i en annen tråd som de er interresert i så er det ikke så lett å vite hvilke innlegg der som er søppel.

Men dette ble vel langt over hodet på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke klar over at jeg har brukt mer enn et, men det er vel ikke lov å gjøre feil. på DOL er vel alle perfekte... *hyler av latter*

he-he...morsom er du:-)

Ikke minst fordi du jo har startet denne tråden for å kritiserer andre for å gjøre noe DU mener er feil....

Kanskje på tide å titte litt i speilet...?

he-he-he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Største dusten i denne sammenhengen må vel være deg. Ikke nok med at du opererer med flere nick, du har faen ikke baller til å bruke ditt eget nick når du slenger dritt til andre engang.

Jeeezes...

Du er vel sikkert en av flørterne. Det jeg aldri noensinne vil forstå er at du mener jeg er feig som ikke bruker mitt nick. ehm.. hallo? det her er mitt nick, i denne tråden. I andre har jeg andre, og i morgen et nytt. Hvem vil vel ha bare ett nick? Patetiske folk som lever og flørter på DOL kanskje, men slik er ikke jeg, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har brukt to her er det en glipp, men det er vel ikke lov å være menneskelig å gjøre feil her inne?

Du er jammen ikke særlig god. Hvordan i all verden har du kunne fått en jobb i det hele tatt...

Så du mener det ikke er menneskelig å påpeke andres feil, men menneskelig å gjøre dem?

Samtidig starter du en tråd nettopp for å påpeke andres feil, slik du ser dem....

Merkelig skrue du....:-)

Men dobbeltmoral er jo også moral...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Det er ikke mere det at folk ikke flørter med DEG som er problemet da? ;-)

Ellers er da virkelig ikke noe farlig,kjipt eller truende i at noen flørter litt her og der, enten det nå er på computeren eller i butikken.

Det får da være måte på hva gidder å problematisere! Jeez!

hehe.. åja jeg er så lei meg for at ingen flørter med meg her... ehm.. hæ?

Det er ingen trussel, føler du det? Eller hvor tar du sånt fra? Det er mer at det er så innmari irriterende når man følger med i en trås, også leser man altså alle innlegg i den tråden, også er plutselig halvparten flørting... Det er så unødvendig, og umulig å sile ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og der inne vet jo du hvordan det er. Patetiske menneske. Det værste er vel at du tror du er så jævla smart... Pass deg, snart kommer de med trangstrøya igjen.

Greier du ALDRI å holde deg til saken? Det eneste du gjør ever er å komme med veldig barnslige og dustete personangrep. Veldig modent og intelligent.

Og det gjør visst aldri du...?

Muahahahahahahahahahahahahaha...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

For det først, dropp å lese tråder du ikke liker.

Og når du er igang og kritiserer, tør du ikke stå fram med eget nick engang?

Du, det er jo poenget mitt lille venn, at jeg leser tråder jeg er interesert i. De begynner med vanlig debatt, også plutselig sporer noen av midt i tråden og begynner flørte der. Hvordan skal jeg da vite hvilke innlegg som faktisk er svar på tråden?

Hadde de skrevet egne tråder som man lett kunne hoppe over hadde jo alt vært greit for meg (de hadde jo fortsatt virket en smule patetiske men)...

Er det så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hvis du hadde hatt IQ'en til en maur så hadde du skjønt at dette er en egenstående tråd, ikke en del av en tråd og noe innblanding og avsporing i en annens tråd.

Hele poenget mitt var jo at hvis folk MÅ flørte her kan de gjøre det i egne tråder, som folk lett kan hoppe over, ikke begynne med det tullet midt i en annen tråd.

Siden dette er en egenstående tråd kan hvem som helst med hjerne hoppe over tråden.

Men hvis noen forsøpler midt i en annen tråd som de er interresert i så er det ikke så lett å vite hvilke innlegg der som er søppel.

Men dette ble vel langt over hodet på deg.

Heh-heh....du er underholdende :-)

Kanskje du like godt skal stikke hodet lenger inn? Tror ikke den mest nøysomme desinfiseringen kan gjøre det som kommer fra deg til noe annet enn møkk :-)

*Syt-klag-verdenerikkesomjegvilhaden-buhuuuh*

"Patetisk" er ordet, ja.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det er jo poenget mitt lille venn, at jeg leser tråder jeg er interesert i. De begynner med vanlig debatt, også plutselig sporer noen av midt i tråden og begynner flørte der. Hvordan skal jeg da vite hvilke innlegg som faktisk er svar på tråden?

Hadde de skrevet egne tråder som man lett kunne hoppe over hadde jo alt vært greit for meg (de hadde jo fortsatt virket en smule patetiske men)...

Er det så vanskelig å forstå?

Dakal...ej ajje så pateiske...daaakal lille deg. *klappe på hodet*

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Det underlige er at du plages av hva andre snakker sammen om og at du ser ut til å grunne meget på hvilke liv forumets medlemmer har.

Jeg plages ikke av annet enn at jeg blir nødt til å åpne en hel haug innlegg som ikke er annet enn flørting midt i en tråd jeg debaterte i. Vanskelig å se på forhånd hvilke som bare er flørt.

At de virker en smule patetiske når de flørter sånn de gjør her og til og med har kjæreste det må jeg vel kunne synes. Hadde du syntes det var kult om din kjære hele tiden hentydet at han skulle knulle med noen på nettet? Og mange av de her treffes jo også, så veien er vel ikke lang til faktisk å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

hehe.. åja jeg er så lei meg for at ingen flørter med meg her... ehm.. hæ?

Det er ingen trussel, føler du det? Eller hvor tar du sånt fra? Det er mer at det er så innmari irriterende når man følger med i en trås, også leser man altså alle innlegg i den tråden, også er plutselig halvparten flørting... Det er så unødvendig, og umulig å sile ut.

Uten at jeg anser det som noe problem HELLER, var det ikke det du lanserte som problemstilling i hovedinnlegget..;-) Der var det mer bekymring for den almenne moral og ektefeller og sånn..Bestem for hva som irriterer deg da, er du snill.

Jeg tror du TRENGER en flørt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det ikke er menneskelig å påpeke andres feil, men menneskelig å gjøre dem?

Samtidig starter du en tråd nettopp for å påpeke andres feil, slik du ser dem....

Merkelig skrue du....:-)

Men dobbeltmoral er jo også moral...

"Men dobbeltmoral er jo også moral..."

Hadde det ikke vært det, så hadde det stått betraktelig dårligere til med moralen ja :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest merkelige greier

he-he...morsom er du:-)

Ikke minst fordi du jo har startet denne tråden for å kritiserer andre for å gjøre noe DU mener er feil....

Kanskje på tide å titte litt i speilet...?

he-he-he....

Eh.. du greide ikke forstå hva jeg mente? De kan flørte hvis de vil, og det er vel ikke så veldig vanskelig å gjøre det i egne tråder? Ikke midt i andres? Det er litt pes for folk som følger med på tråden for temaet ikke flørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Så du mener det ikke er menneskelig å påpeke andres feil, men menneskelig å gjøre dem?

Samtidig starter du en tråd nettopp for å påpeke andres feil, slik du ser dem....

Merkelig skrue du....:-)

Men dobbeltmoral er jo også moral...

*lol* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Så du mener det ikke er menneskelig å påpeke andres feil, men menneskelig å gjøre dem?

Samtidig starter du en tråd nettopp for å påpeke andres feil, slik du ser dem....

Merkelig skrue du....:-)

Men dobbeltmoral er jo også moral...

Du er virkelig helt på jordet her. Prøv å forstå problemstillingen lille du. Folk klager da vitterlig når folk begynner å kverulere midt i tråder, men flørte er liksom greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Og det gjør visst aldri du...?

Muahahahahahahahahahahahahaha...:-)

"Og det gjør visst aldri du...?"

Dette ga ikke særlig mening da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Heh-heh....du er underholdende :-)

Kanskje du like godt skal stikke hodet lenger inn? Tror ikke den mest nøysomme desinfiseringen kan gjøre det som kommer fra deg til noe annet enn møkk :-)

*Syt-klag-verdenerikkesomjegvilhaden-buhuuuh*

"Patetisk" er ordet, ja.

"........................................."

hehe... hvis jeg stikker hodet lenger inn, så havner jeg jo der du er, usj.. det vil jeg ikke.

Tipper du er en av de mest mislykkede personene her inne. Eller tipper, det sier seg jo selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Dakal...ej ajje så pateiske...daaakal lille deg. *klappe på hodet*

"........................................."

Jeg grøsser over tanken at slike som deg muligens går fritt omkring i dette landet. Skumle greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...