Gå til innhold

NHD: Hvor lenge kan en blandet episode vare?


Gjest ikkemegnei

Anbefalte innlegg

Gjest ikkemegnei

Er bipolar og er inne i en periode hvor jeg er jo-jo igjen, skifter mange ganger pr dag ( dvs skal vaske rundt i det ene øyeblikket og ta livet av meg i det neste). Behandlerne mine sier jeg har en blandet episode og vil jeg skal legges inn pga bl.a selvmordstanker. Dette vil jeg ikke, gjør alt for å unngå en innleggelse nå. Jeg bruker en del medisiner som skal få bort denne tilstanden, men den har vart i en uke nå.

Har du noen peiling på hvor lenge en slik tilstand kan vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen som vet? Jeg googlet nettopp spørsmålet, og da kom dette spørsmålet fra 2007 opp. Står uten svar, så lurer på om noen kan svare på det i dag?

Anonymkode: dede6...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig å si sikkert hvor lenge en episode varer. De fleste varer 2-4 mnd, men det finnes eksempel på store avvik fra dette i begge retninger.

Jeg har lest om en som var innlagt i 18-19 mnd selv med "aggressiv" behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...