Gå til innhold

Etter den søte kløe..


Villanda

Anbefalte innlegg

Hvordan unngå å kræsjlande etter periode med høy fart og mye aktivitet? Tror jeg holder på lande, og det er så typisk meg å gå direkte  i kjelleren etter en slik periode. Jeg liksom tviholder meg fast i denne tilstanden. Vil bare køre på for å utsette nedturen,  men livssituasjonen min et ikke sånn at jeg kan gå, men tab ikke lysten til st gå, eller løpe hele dagen, det et sikkert ikke særlig lurt uansett heller. 

Skal vel på sikt ha ss som virker, men det har jeg ikke pet i dag.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Villanda skrev:

Hvordan unngå å kræsjlande etter periode med høy fart og mye aktivitet? Tror jeg holder på lande, og det er så typisk meg å gå direkte  i kjelleren etter en slik periode. Jeg liksom tviholder meg fast i denne tilstanden. Vil bare køre på for å utsette nedturen,  men livssituasjonen min et ikke sånn at jeg kan gå, men tab ikke lysten til st gå, eller løpe hele dagen, det et sikkert ikke særlig lurt uansett heller. 

Skal vel på sikt ha ss som virker, men det har jeg ikke pet i dag.

Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg merker også når det begynner å gå nedover, men vil tviholde på tilstanden der alt er fint.  Vær gang jeg er nede, skikkelig nede så tenker jeg -  Hva kan jeg gjøre for å unngå dette til neste gang?  Når skal jeg lære meg å ta signalene? Har ikke råd å gi deg, men en virutell klem kommer her:) Ta i mot <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kovakova skrev:

Litium funker for meg

Blir kanskje det på sikt, her også, øithium, men ttt. Greier nok ikke holde dette tempoet til den tid kommer. Tror jeg kunne greid å roe ned nå. Men vil ikke eller tør ikke, for er redd at når jeg roer ned og tillater meg å være trett, så går det nedover..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, April 25, 2017 den 23.29, Mailill skrev:

Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg merker også når det begynner å gå nedover, men vil tviholde på tilstanden der alt er fint.  Vær gang jeg er nede, skikkelig nede så tenker jeg -  Hva kan jeg gjøre for å unngå dette til neste gang?  Når skal jeg lære meg å ta signalene? Har ikke råd å gi deg, men en virutell klem kommer her:) Ta i mot <3

Kanskje det er vanlig,  å ville tviholde på den (litt mer enn normalt? )gode tilstanden? Får det negative konsekvenser om en holder for hardt og for lenge?

Har ingen tegn på nedtur lenger enn til bakkeplan (en)nå , men erfaring tilsier at jeg ikke kan lande på normalt nivå.

Reklem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...