Gå til innhold

Har fått sobril....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått sobril av legen til bruk i en avvenningsfase etter misbruk andre medisiner. Sobrilen skal jeg ta 1-2 timer før jeg skal legge meg. Ca 25 mg. Sover veldig godt på sobril. Vet at det ikke alle som har det slik, men lurer på hvorfor jeg sover så godt på den? Har lite og ingen erfaring med sobril fra tidligere så vil gjerne høres andre erfaringer. Kunne jo ha spurt legen, men har var superstressa og på overtid..

Anonymkode: c66de...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått sobril av legen til bruk i en avvenningsfase etter misbruk andre medisiner. Sobrilen skal jeg ta 1-2 timer før jeg skal legge meg. Ca 25 mg. Sover veldig godt på sobril. Vet at det ikke alle som har det slik, men lurer på hvorfor jeg sover så godt på den? Har lite og ingen erfaring med sobril fra tidligere så vil gjerne høres andre erfaringer. Kunne jo ha spurt legen, men har var superstressa og på overtid..

Anonymkode: c66de...6fa

Jeg forstår ikke at folk blir trøtt av benzo, selv har jeg aldri blitt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg forstår ikke at folk blir trøtt av benzo, selv har jeg aldri blitt det. 

Folk reagerer selvfølgelig forskjellig på medisiner.. Men det er vel mer kanskje det at man får en pustepause fra tankekjør og angstfylte tanker som gjør at man sovner lettere.. Se der svarte jeg meg selv.. ;-) 

Anonymkode: c66de...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk reagerer selvfølgelig forskjellig på medisiner.. Men det er vel mer kanskje det at man får en pustepause fra tankekjør og angstfylte tanker som gjør at man sovner lettere.. Se der svarte jeg meg selv.. ;-) 

Anonymkode: c66de...6fa

Ja det virker jo logisk :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tok en halv Vival i går ved leggetid i går og sov i 12 timer. Det er tydelig at den fikk meg til å slappe godt av haha. Det var  virkelig tiltrengt etter uker med dårlig og lite søvn. Jeg tror ikke den fikk meg til å sove, men den fikk definitivt roet kroppen og med det ble jeg lenge borte 😀

Anonymkode: 0dde7...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, kovakova skrev:

Jeg sover og bra på sobril, selv om jeg ikke sovner av det om jeg tar det på dagtid

Så bra. Hvor stor dose tar du når du bruker den kveld/natt? Legen min mente 20-25 mg burde fungere bra for meg.

Anonymkode: c66de...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en halv Vival i går ved leggetid i går og sov i 12 timer. Det er tydelig at den fikk meg til å slappe godt av haha. Det var  virkelig tiltrengt etter uker med dårlig og lite søvn. Jeg tror ikke den fikk meg til å sove, men den fikk definitivt roet kroppen og med det ble jeg lenge borte 😀

Anonymkode: 0dde7...9e6

Godt du fikk sove bra og lenge! :-)

Anonymkode: c66de...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...