Gå til innhold

Trygdeturne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ikke kun helseproblemer som gir en rett på trygd? Betyr dette at jeg har lav IQ, siden jeg har trygd??? Har folk rett, når de ser på meg som en idiot???

 

"Hauglie sier andelen trygdede i den enkelte kommune blant annet avhenger av alderssammensetning, utdanningsnivå og næringssammensetning."

http://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/hauglie-på-trygdetur-vil-ha-folk-ut-av-nav-fella/ar-BBCVWPF?li=BBr5A5g&ocid=iehp

Anonymkode: cb357...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke kun helseproblemer som gir en rett på trygd? Betyr dette at jeg har lav IQ, siden jeg har trygd??? Har folk rett, når de ser på meg som en idiot???

Alt handler ikke om deg!

Anonymkode: 31f51...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutes ago, AnonymBruker said:

Alt handler ikke om deg!

Anonymkode: 31f51...432

Nei, men fokuset fra de som forsøker (og delvis lykkes) med å bryte meg ned med kamuflerte angrep, og sprer løgner, kunne jeg gjerne klart meg foruten. Jeg føler de fortjener hevn, men jeg er ikke voldelig, det forblir med tanken.

Anonymkode: cb357...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle som diskuterer med trådstarter bør lese seg opp på definisjonen av en vrangforestilling.

Husker den ikke utenat, men det er noe med "umulig å påvirke med argumentasjon". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Har du lest boka "Idioten" av Ivan etellerannetI Han har vist at der finnes ingen idioter Men mennesker som trenger forskjellig støtte og hjelp Den nyeste av den nyeste teknologien er ofte de barna og personene helt ekspert på det ser man på nettsøk på læreplaner osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutes ago, Maggie55 said:

Hvem sier at lav utdanning og lav IQ noensinde har korrelert???

Det korrelerer. Det viser studier.

Anonymkode: cb357...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

At mange av oss velger bort mye utdanning og også andre ting synes jeg er veldig forståelig med høye priser og mye usikkerhet i forhold til bolig og også andre ting  I virkelighetens verden tror jeg de fleste av oss bare må velge bort noe i livet tror jeg Men kanskje en vakker dag i framtida bli noe bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Selv de aller flinkeste blant oss har merkelig nok noen garantier Tror vi alle er for stor mix av arv og miljø til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke kun helseproblemer som gir en rett på trygd? Betyr dette at jeg har lav IQ, siden jeg har trygd??? Har folk rett, når de ser på meg som en idiot???

 

"Hauglie sier andelen trygdede i den enkelte kommune blant annet avhenger av alderssammensetning, utdanningsnivå og næringssammensetning."

http://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/hauglie-på-trygdetur-vil-ha-folk-ut-av-nav-fella/ar-BBCVWPF?li=BBr5A5g&ocid=iehp

Anonymkode: cb357...bfa

I betraktning av en intensiv kommersialiseringsprosess kompenseres høye ambisjoner gjennom fremtidens utfordringer.

Anonymkode: 1b69a...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maggie55 skrev:

Hvem sier at lav utdanning og lav IQ noensinde har korrelert???

Studentene ved Harvard har en gjennomsnittlig IQ på 125.. 

Det er vel ganske åpenbart at de med høy intelligens velger mer avanserte studier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...