Gå til innhold

Det er så vanskelig å vite


Villanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

48 minutter siden, Villanda skrev:

hvor grensen går mellom ok og det å være ukritisk /blamert seg. Grubler på noe: skal/skal ikke.

Kunne du sagt noe mer om saken, uten at du er ukritisk eller blamerer deg, så er det litt lettere å svare deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, ColaZero skrev:

Kunne du sagt noe mer om saken, uten at du er ukritisk eller blamerer deg, så er det litt lettere å svare deg ;)

Nei,  for hva hvis jeg gjør det, og så leser vedkommende her (lite sannsynlig,  men mulig), og vet hvem jeg er. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Underbar skrev:

Umulig å svare på når man ikke vet hva det dreier seg om..

Forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Villanda skrev:

hvor grensen går mellom ok og det å være ukritisk /blamert seg. Grubler på noe: skal/skal ikke.

Med tanke på ditt forrige innlegg synes jeg du skal la -hva enn dette er- ligge noen dager. Ta det opp til vurdering på nytt når tilstanden din er stabil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, XbellaX skrev:

Med tanke på ditt forrige innlegg synes jeg du skal la -hva enn dette er- ligge noen dager. Ta det opp til vurdering på nytt når tilstanden din er stabil. 

Takk. Lar det ligge. Er i et modus der jeg vil kontakte "alle og enhver". Når de ikke svarer (Det er nok fordi det blir litt mye, og at det er ingen grunn til at vi skal ha kontakt), lurer jeg på hvem som et neste "offer".

Skal sørge for å få sove (selv om jeg gjerne skulle vært våken). Det går utover for nange og mye om jeg blir satt ut spill. Kanskje litt derfor jeg er i dette moduset. Utfordringer jeg tror jeg takler, akkurat,  ser jeg i ettertid at jeg kanskje ikke takler så bra likevel.. Eller.. det går fint helt utad,  men sp er jeg her i dette moduset, stabiliteten hvelter av et par netter med litt for lite søvn, oppå andre utfordringer.

God natt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...