Gå til innhold

Så det på et annet forum....


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

At folk hadde lagt på seg av xeplion, gjør vi ikke det av alle ap? Det er mitt inntrykk. Har alltid vært stor når jeg tar ap, ellers normal. Men nå sliter jeg med kiloene,må nok slutte helt med ap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Ikke vondt ment, men ser ikke poenget med å lage en ny tråd hver gang du har en ny tanke? Lag deg èn tråd, "Stjernestøv" f.eks. hvor du skriver alt du ønsker i stedet for nye tråder hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
49 minutter siden, Andreaswell skrev:

Ikke vondt ment, men ser ikke poenget med å lage en ny tråd hver gang du har en ny tanke? Lag deg èn tråd, "Stjernestøv" f.eks. hvor du skriver alt du ønsker i stedet for nye tråder hele tiden.

Hver gang jeg har en ny tanke? Det var vel en overdrivelse? Har mange tanker jeg som jeg ikke deler her!!! Men admin får slette da hvis det er så galt!

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og jeg har nok lest i gamle papirer og, der sa en healer som hjalp meg at jeg var 90 % åndelig, og 10 % var til overs til resten. Da mente hun jeg skulle ta en liten dose ap...for å få litt fred. Jeg trenger ikke fred nå, har ikke små unger. Og et medium sa "You speek with the dead" Ja jeg gjorde det. Så dette er noe som har pågått lenge, nå er tiden inne for å takle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreaswell
1 time siden, stjernestøv skrev:

Hver gang jeg har en ny tanke? Det var vel en overdrivelse? Har mange tanker jeg som jeg ikke deler her!!! Men admin får slette da hvis det er så galt!

Klart det var, men regner med at du forsto hva jeg mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Andreaswell skrev:

Klart det var, men regner med at du forsto hva jeg mente?

Du mener jeg skriver for mye her inne, er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Andreaswell skrev:

Klart det var, men regner med at du forsto hva jeg mente?

Men det er greit det, dere skal få slippe meg på en stund :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du mener jeg skriver for mye her inne, er det det?

Absolutt ikke :) Skriv så mye du orker for min del, syns bare det er unødvendig å lage så mange tråder.

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det er greit det, dere skal få slippe meg på en stund :) 

Var ikke det jeg mente Stjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Absolutt ikke :) Skriv så mye du orker for min del, syns bare det er unødvendig å lage så mange tråder.

Var ikke det jeg mente Stjerne.

Ok :) Men jeg merker jo at det er flere som er lei, så da tar jeg en pause :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Men jeg merker jo at det er flere som er lei, så da tar jeg en pause :) 

Tviler på at de er lei deg, heller alle trådene som lages. 

:) 

Endret av Andreaswell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok :) Men jeg merker jo at det er flere som er lei, så da tar jeg en pause :) 

Stjernestøv, det er ikke deg som menneske noen er lei av. Det er den monologen du kjører for tiden om at absolutt alt av medisiner og hjelpeapparatet er skadelig og tar livet av mennesker vi er mettet av. (Det samme ville det forøvrig vært om en bruker skrev flere innlegg om brukte biler uten evne til å ta inn andres synspunkter, det spiller med andre ord ikke så stor rolle hva temaet er).

At psykiatrien ikke er en dans på roser er noe vi alle kjenner til, men vi skal og ha i minne at både ulike AP og behandling faktisk har reddet livet til flerfoldige mennesker. Alt er ikke enten eller, alt er ikke det ene eller det andre. Det er vel egentlig kun det vi ønsker å forsøke minne deg på. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, Andreaswell skrev:

Tviler på at de er lei deg, heller alle trådene som lages. 

:) 

Ok :) Jeg vil ikke irritere folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Stjernestøv, det er ikke deg som menneske noen er lei av. Det er den monologen du kjører for tiden om at absolutt alt av medisiner og hjelpeapparatet er skadelig og tar livet av mennesker vi er mettet av. (Det samme ville det forøvrig vært om en bruker skrev flere innlegg om brukte biler uten evne til å ta inn andres synspunkter, det spiller med andre ord ikke så stor rolle hva temaet er).

At psykiatrien ikke er en dans på roser er noe vi alle kjenner til, men vi skal og ha i minne at både ulike AP og behandling faktisk har reddet livet til flerfoldige mennesker. Alt er ikke enten eller, alt er ikke det ene eller det andre. Det er vel egentlig kun det vi ønsker å forsøke minne deg på. 

 

 

 

OK :) Jeg trenger ikke dele mine meninger her da. 

Mener bare at ap ikke er for meg, det får meg til å miste deler av meg selv som er godt integrert. Men hvis noen velger å ta det skal ikke jeg stoppe dem, det er ikke min oppgave :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

OK :) Jeg trenger ikke dele mine meninger her da. 

Mener bare at ap ikke er for meg, det får meg til å miste deler av meg selv som er godt integrert. Men hvis noen velger å ta det skal ikke jeg stoppe dem, det er ikke min oppgave :) 

Bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

OK :) Jeg trenger ikke dele mine meninger her da. 

Mener bare at ap ikke er for meg, det får meg til å miste deler av meg selv som er godt integrert. Men hvis noen velger å ta det skal ikke jeg stoppe dem, det er ikke min oppgave :) 

Jeg synes du gjerne kan dele dine meninger, men du trenger ikke dermed start tråder om nøyaktig det samme omtrent daglig. Om du ønsker å gjenta deg selv er det bedre du fortsetter i samme tråd, slik Andreaswell foreslår, og starter nye tråder når du har nye temaer.

 

Dette er av hensyn til andre. Av hensyn til deg selv er det sikkert lurt å generelt skrive mindre og spesielt skrive mindre om nedbrytende temaer, slik XbelleX er inne på over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg synes du gjerne kan dele dine meninger, men du trenger ikke dermed start tråder om nøyaktig det samme omtrent daglig. Om du ønsker å gjenta deg selv er det bedre du fortsetter i samme tråd, slik Andreaswell foreslår, og starter nye tråder når du har nye temaer.

 

Dette er av hensyn til andre. Av hensyn til deg selv er det sikkert lurt å generelt skrive mindre og spesielt skrive mindre om nedbrytende temaer, slik XbelleX er inne på over her.

OK :) Skal ikke starte nye tråder, jeg respekterer ønsket deres. 

Føler ikke jeg skriver om nedbrytende ting, er inne i noe nå :) På vei til å ta mitt liv tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...