Gå til innhold

Har tro på denne damen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun ser det som det er....

 

Ingen her som tror på sånt.

Anonymkode: 7151e...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen her som tror på sånt.

Anonymkode: 7151e...c50

Nei. Prøver bare å opplyse dere litt før det er for sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei. Prøver bare å opplyse dere litt før det er for sent...

Har du glemt kritikken når det gjaldt din misjonering?

 

Godt å se deg tilbake, men trist å se at du er i nøyaktig samme spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

Har du glemt kritikken når det gjaldt din misjonering?

 

Godt å se deg tilbake, men trist å se at du er i nøyaktig samme spor.

Må misjonere litt og, det er bare sunt for dere det. Dessuten er det ingen religion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei. Prøver bare å opplyse dere litt før det er for sent...

For sent for hva?

Anonymkode: cb139...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For sent for hva?

Anonymkode: cb139...f62

Det vil skje store forandringer på jorden, ja noen tåler det ikke og blir vel splitter pine gal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det vil skje store forandringer på jorden, ja noen tåler det ikke og blir vel splitter pine gal. 

Kanskje noen har blitt splitterpine gale allerede? :ph34r:

Hvem vet.

Anonymkode: cb139...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje noen har blitt splitterpine gale allerede? :ph34r:

Hvem vet.

Anonymkode: cb139...f62

Hm. Jeg tåler ihvertfall sannheten,mine nerver tåler det. Men som sagt alle har sin egen sannhet. Men vi får energier ned på jorden nå for å øke våre frekvenser, enten vi vil det eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er skeptisk. Enkelte er bare ute etter å skape enda flere kriser tror jeg. Men å søke sannheten har jeg tro på da jeg ikke tror sannheten er ødeleggende for noen.

Det blir sånn fordi politikerne på så mye er på kollisjonskurs med "folk flest" tror jeg.

Man er tilhører på tv-debatter å kan få den tro at " man selv er med å bestemmer".

Se bare på juryordningen i retten. Den er helt endret uten at mange har fått vite det tror jeg.

Anonymkode: 6b927...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skeptisk. Enkelte er bare ute etter å skape enda flere kriser tror jeg. Men å søke sannheten har jeg tro på da jeg ikke tror sannheten er ødeleggende for noen.

Det blir sånn fordi politikerne på så mye er på kollisjonskurs med "folk flest" tror jeg.

Man er tilhører på tv-debatter å kan få den tro at " man selv er med å bestemmer".

Se bare på juryordningen i retten. Den er helt endret uten at mange har fått vite det tror jeg.

Anonymkode: 6b927...ab7

Ja sannheten er det jeg søker, men er klar over at det er like mange sannheter som det er mennesker. Men tror mange er på høye frekvenser uten å vite det, de som virkelig vil andre godt. De som tenker med hjertet. Man skal ikke tro alt man hører og leser, men ta til seg det som passer en selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mente ikke å mistolke.(det er forferdelig varmt også inne her i kveld).

Jeg forstår også at enkelte mennesker bare vet så mye mere enn andre og kanskje er hun en av dem. Men sannhet må også  dokumenteres og bevises og etterprøves ellers er det tro som selvsagt er verdifullt og kanskje så mye mere verdifullt for den enkelte person sånn jeg tenker og tror om det. (Hvis jeg har forstått noe)Jeg tror også vi alltid forteller sannheten som vi kjenner den.😊

Anonymkode: 6b927...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja sannheten er det jeg søker, men er klar over at det er like mange sannheter som det er mennesker. Men tror mange er på høye frekvenser uten å vite det, de som virkelig vil andre godt. De som tenker med hjertet. Man skal ikke tro alt man hører og leser, men ta til seg det som passer en selv. 

Man bør ta til seg det som er videnskaplig bevist, ikke tullball som "passer en selv".

Anonymkode: 7151e...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man bør ta til seg det som er videnskaplig bevist, ikke tullball som "passer en selv".

Anonymkode: 7151e...c50

En vitenskapsmann i dag vet lite om andre dimensjoner en vitenskapsmann er lukket for sånt. Man må ha et åpent sinn, og du? Går ikke vitenskapen fremover?

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

En vitenskapsmann i dag vet lite om andre dimensjoner en vitenskapsmann er lukket for sånt. Man må ha et åpent sinn, og du? Går ikke vitenskapen fremover?

Denne videoen er så langt fra seriøs videnskap som man kan komme.

Anonymkode: 7151e...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne videoen er så langt fra seriøs videnskap som man kan komme.

Anonymkode: 7151e...c50

Å? Har du sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei. Prøver bare å opplyse dere litt før det er for sent...

Sånne illuminati formede romskip er blitt observert. Det er sikkert illuminati aliens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Sånne illuminati formede romskip er blitt observert. Det er sikkert illuminati aliens.

Det er det, sikkert, ikke :) 

Anonymkode: ad564...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Sånne illuminati formede romskip er blitt observert. Det er sikkert illuminati aliens.

Nå som alle har kamera tilgjengelig til enhver tid regner jeg med at det finnes bilder?

Anonymkode: 7151e...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...