Gå til innhold

Råd ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I måneder nå har jeg hatt det bare jævlig.Konstant hodepine,uansett om jeg sover om natta eller ikke.Konstant stemmer i hodet som snakker og som innimellom blir veldig sinte og forlanger at jeg skal ta livet mitt.Orker ikke ha noe med folk å gjøre og må jeg være sosial så må jeg sove i flere timer etter på vis jeg får sove da ,som oftest ikke.

Ikke kan jeg se noe særlig på tv heller eller lese blir bare sliten av lyd og mangler konsentrasjon. Sliter med mikrosøvn og det er så ille at jeg har ved et par anledninger dupper av i et lite sekund til og med når jeg kjører bil mår jeg har vært et sted som har gjort meg sliten.

Familien og behandler vil at jeg skal ta medisiner men jeg klarer ikke å ta stilling til det ,av og til når jeg tenker på det så blir det bare frem og tilbake tenkning ,men de fleste gangene så er stemmene så i veien at jeg ikke klarer å få tenke over saken.

Kjenner jeg er helt utslitt fortvilet og jeg begynner å bli deprimert. Mye angst og uro og.

Så da lurer jeg på ville det være styggt av meg eller dumt å overdrive litt til behandler og si at jeg vurderer å ta livet mitt for å få meg lagt inn på tvang? Jeg vet jeg får innleggelse vis jeg ber om det men jeg ønsker ikke å forsøke å ta avgjørelser selv  for jeg klarer ikke å tenke ordentlig. 

Tenker innimellom at jeg bare burde gjøre slutt på alt men ikke så alvorlig som jeg har lyst til å si til behandleren, så da må jeg lyve litt ,bruker ikke å gjøre det.

Har en kjent psykose lidelse.

Håper noen har noen gode råd, og takk til stemmene som holdt seg rolige og at jeg klarte å holde konsentrasjonen lenge nok til å skrive dette innlegget. 

 

Anonymkode: a4c5d...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hvorfor du er så trøtt og sliten hele tiden? 

Du bør uansett bare være ærlig med behandler og si at du har det jævlig, og at du ikke klarer å tenke ordentlig eller ta avgjørelser, men at du tror du hadde hatt godt av innleggelse. 

Anonymkode: 387f1...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du beskriver fantastisk hvorfor det noen ganger er nødvendig at noen overtar ansvaret og kommandoen. Vi frem innlegget ditt til legen, så finner de en løsning for deg.

Anonymkode: fb6e2...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvorfor du er så trøtt og sliten hele tiden? 

Du bør uansett bare være ærlig med behandler og si at du har det jævlig, og at du ikke klarer å tenke ordentlig eller ta avgjørelser, men at du tror du hadde hatt godt av innleggelse. 

Anonymkode: 387f1...fde

Tror det er fordi jeg ikke tåler inntrykk kan ikke forklare det bedre.

Ts.

Anonymkode: a4c5d...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du beskriver fantastisk hvorfor det noen ganger er nødvendig at noen overtar ansvaret og kommandoen. Vi frem innlegget ditt til legen, så finner de en løsning for deg.

Anonymkode: fb6e2...990

Jeg har ikke lege som behandler. Og jeg stort sett sagt til min behandler det jeg har skrevet her ,så det er derfor jeg spør om det jeg spør om her.

Anonymkode: a4c5d...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...