Gå til innhold

Hvilke sexdukker synes du bør være lovlige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/nyheter/tollvesenet-beslagla-denne-n-meter-hoye-dokka-politiet-matte-konkludere-med-at-den-er-lovlig/68602890

Politiet har funnet ut at en dukke med store pupper ikke er et "barn" selv om den har et barns høyde. Hva synes du bør være reglene for hvilke sexdukker som bør være forbudt? Bør det være høydekrav, krav til bh størrelse? Ansiktsform ? Klær? Hva bestemmer om en dukke er et barn eller voksen ? Må en dukke ha virkelighetsnær størrelse og form , for at det skal være lovlig ? Er en dukke ulovlig om det følger med en bamse ved siden av? Hva om en sender bamsen og klærne i en pakke, og dukken i den andre pakken? Dette høres ut som trolling ?

Kjør debatt !

Anonymkode: aa093...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/nyheter/tollvesenet-beslagla-denne-n-meter-hoye-dokka-politiet-matte-konkludere-med-at-den-er-lovlig/68602890

Politiet har funnet ut at en dukke med store pupper ikke er et "barn" selv om den har et barns høyde. Hva synes du bør være reglene for hvilke sexdukker som bør være forbudt? Bør det være høydekrav, krav til bh størrelse? Ansiktsform ? Klær? Hva bestemmer om en dukke er et barn eller voksen ? Må en dukke ha virkelighetsnær størrelse og form , for at det skal være lovlig ? Er en dukke ulovlig om det følger med en bamse ved siden av? Hva om en sender bamsen og klærne i en pakke, og dukken i den andre pakken? Dette høres ut som trolling ?

Kjør debatt !

Anonymkode: aa093...0ed

Jeg syntes tollvesenet burde konsentrere seg om viktigere ting.

Så sånn er nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg skjønner ikke at tollvesenet valgte å lage en nyhetssak av en dukke som helt åpenbart forestiller en voksen, men i nedskalert størrelse. Jeg skjønner ikke at det er mulig å mene at den skal forestille et barn.

Greit nok at de beslaglegger dukker som faktisk ser ut som barn, selv om det i seg selv er en forbrytelse uten offer. Det er ikke bra å normalisere ideen om sex med barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg skjønner ikke at tollvesenet valgte å lage en nyhetssak av en dukke som helt åpenbart forestiller en voksen, men i nedskalert størrelse. Jeg skjønner ikke at det er mulig å mene at den skal forestille et barn.

Greit nok at de beslaglegger dukker som faktisk ser ut som barn, selv om det i seg selv er en forbrytelse uten offer. Det er ikke bra å normalisere ideen om sex med barn. 

Syntes ikke man skal gjøre handlinger uten offer staffbare. Hva blir det neste, straff for "gale" tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...