Gå til innhold

Utestengt for livstid på to forumer på nettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg er utestengt for resten av livet mitt og må forholde meg til det har de sagt. Dermed ingen ny sjanse hvis jeg ikke blir født på ny. 

Jeg synes at de burde vært flinkere å sett mer på situasjonen og tatt hensyn til den. Og latt meg få en sjanse. Men hvordan kan man få den igjennom? 

Anonymkode: 76013...919

Det virker som det betyr mye for deg å være på dette forumet, da er det å snike deg inn med ny profil det aller dummeste du kan gjøre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det har hendt flere ganger i kvinneguidens historie at single damer der inne som bor alene i periferien har blitt drept av gærninger på kvinneguiden.

Anonymkode: ca8f6...eda

Siden alle mord får behørig presseomtale, kan du sikkert linke til ett av disse tilfellene der Kvinneguiden spilte en så viktig rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør forumet aldri forskjell på mennesker? 

Jeg opplevde en veldig vanskelig situasjon. Jeg hadde en bruker, og min eks laget en bruker, og kom inn å blandet seg inn i debatter jeg deltok i. Det utviklet seg tilslutt til en krangel mellom meg og han, fordi han påsto i trådene at han var min eks. Jeg skrev: nei det er du ikke, og han ga seg ikke. Han skrev mye stygge ord til meg på meldinger der inne. Tilslutt så var det meg som ble kastet ut. Jeg vet at jeg gjorde en feil, og det var å opprette nye bruker pga jeg følte det var så urettferdig at han fikk bli og ikke jeg. Og med tanke på hans adferd. Utifra hva jeg har fått med meg så ble han venner med moderatorer der inne, så mulig det har en fordel? 

Jeg synes uansett at det er grovt urettferdig, og dette får meg til å føle at det er meg som er idioten. Bare sett dere inn i stiuasjonen og tenk at dere opplevde det fra mitt ståsted. 

Jeg sendte kopi av meldinger som jeg oppfattet som trusler fra eksen til meg til moderator. De svarte ikke. Etter en stund så forsøkte jeg å få kontakt igjen, og så svarte de at "de ordene var trusler mot meg sendt som meldinger på forumet, men at de teller ikke siden det skjedde for et år siden, så han får bli". Jeg skrev,: men dette har med situasjonen å gjøre,  så enten bør begge utestenges ellers bør ingen. De sa de gjorde det sånn fordi de truslene var et år siden. Men jeg ble jo kastet ut for like lang tid siden så jeg synes rett og slett at de forskjellsbehandler her. Tar side. 

Anonymkode: 76013...919

Hva er årsaken til at du er utestengt fra det andre forumet også? Var det diskusjon det het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det. Det er så mye sykt der inne. 

Jeg fikk denne typen melding på min meldingsboks: Ønsker deg til helvete. Gjør det jeg sier, ellers skal du få et jævla helvete, og gud vet hvem som kommer til å rammes. Fikk mange slike sinte meldinger, og fikk beskjed at dersom jeg ikke gjorde som han sa i løpet av noen minutter så skulle jeg få merke det. 

Jeg fikk slike meldinger på kvinneguiden fra en bruker som visste hvem jeg var i virkeligheten. Og det er jo en trussel. Men han fikk bli. 

Skal være glad at jeg kom meg levende ut. ;)

Anonymkode: 76013...919

Hvorfor er det så viktig for deg å være på et nettsted du har blitt så uteolig urettferdig behandlet på? Jeg hadde ikke orket det.. 

Ps. Jeg ble også utestengt fra et forum i ett år, det føltes heller ikke rettferdig, men det var til mitt eget beste. Skriver det for å vise at jeg har litt erfaring.

Anonymkode: af5cd...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om det er bare meg som ville følt meg uvel med det, eller om jeg er ganske nærtaken. Jeg er utestengt for livstid på 2 forumer på nettet. Det ene er kvinneguiden. Det andre er diskusjon. Jeg har nå vært utestengt i et og et halvt år og det varer tydeligvis livet ut. Jeg har ikke drept noen. Jeg har ikke gjort noe eller skrevet noe som er på det nivået at jeg burde dømmes for livstid. Det virker inn på meg ja for det gir meg en følelse av å være kriminell uten at jeg er det. Noen som har meninger om dette ? 

 

Anonymkode: 76013...919

Hei, 

Vi ønsker ikke at du drar i gang diskusjoner her inne om ting du har erfart på andre fora, særlig ikke slik denne tråden etter hvert utviklet seg. Vi ber deg også om å begrense omfanget av negative karakteristikker av andre mennesker. Selv om du ikke navngir dem, så kan de bli identifiserbare når du trekker inne diskusjoner som har vært på andre fora. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Hei, 

Vi ønsker ikke at du drar i gang diskusjoner her inne om ting du har erfart på andre fora, særlig ikke slik denne tråden etter hvert utviklet seg. Vi ber deg også om å begrense omfanget av negative karakteristikker av andre mennesker. Selv om du ikke navngir dem, så kan de bli identifiserbare når du trekker inne diskusjoner som har vært på andre fora. 

Ok. Jeg forstår. 

Anonymkode: 76013...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Det blir gjort ganske grundig arbeid før noen utestenges fra feks KG, mødrene får med seg mye mere enn du tror når du først er blitt lagt merke til. Å forsøke å lure seg inn igjen er iallefall ikke en god idé. Hør på frosken, løsningen kan ligge der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reflektert over hvor veldig lett det er å glemme det store arbeidet som ligger bak et fora. Særlig for de av oss som har et lite utforsket forhold til elektronisk tidsalder.Det og dersom dine nærmeste ikke forstår noe av sånt.

Anonymkode: ba8f0...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utestengt for livet ,litt av noen harde regler det er på disse forumene. Ikke engang drapsmenn får livsvarig straff i Norge.

 

Anonymkode: 44427...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mødrene wtf? De er idioter der. Og rasister. Herregud som dere rundlurer dere selv ass.

Anonymkode: ca8f6...eda

Beklager skrivefeil, det skulle stå moddene men mobilen retta det til mødrene ( hvilken noen sikkert også er).

Mener du at moddene er rasister og idioter? Er jeg Det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har reflektert over hvor veldig lett det er å glemme det store arbeidet som ligger bak et fora. Særlig for de av oss som har et lite utforsket forhold til elektronisk tidsalder.Det og dersom dine nærmeste ikke forstår noe av sånt.

Anonymkode: ba8f0...46a

Det er ett stort arbeid, veldig omfattende og tidkrevende. Reglene er der for å beskytte og for å skape godt klima men også takhøyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal forsøke å lure meg inn igjen som en test for å se hvor lenge den får ligge uten å bli utestengt. Jeg synes at det var en urettmessig utestengelse med tanke på situasjonen. Men som sagt : det er ingen jurister bak den. Jeg mener at de kunne latt meg få en sjanse til grunnet situasjonen. 

Anonymkode: 76013...919

Du legger i så fall opp til at de konsekvent stenger deg ute. Men du vil kanskje tilbake til Kvinneguiden igjen fordi du vil fortsette å krangle med og om eksen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utestengt for livet ,litt av noen harde regler det er på disse forumene. Ikke engang drapsmenn får livsvarig straff i Norge.

 

Anonymkode: 44427...2e3

Enig i det. 

 

6 timer siden, frosken skrev:

Du legger i så fall opp til at de konsekvent stenger deg ute. Men du vil kanskje tilbake til Kvinneguiden igjen fordi du vil fortsette å krangle med og om eksen din?

Nei. Aldri hatt ønske om det. Jeg ønsket at vi skulle være venner. 

Som moderator skrev så blir det gjerne feil å diskutere dette på forumet. Men jeg synes at forum burde ha en grense for hvor lang en utestengelse skulle være (så lenge man ikke har gjort noe forferdelig galt). 

Anonymkode: 76013...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det. 

 

Nei. Aldri hatt ønske om det. Jeg ønsket at vi skulle være venner. 

Som moderator skrev så blir det gjerne feil å diskutere dette på forumet. Men jeg synes at forum burde ha en grense for hvor lang en utestengelse skulle være (så lenge man ikke har gjort noe forferdelig galt). 

Anonymkode: 76013...919

Kan du ikke bare glemme KG og være her? 

Anonymkode: af5cd...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare glemme KG og være her? 

Anonymkode: af5cd...0cb

Takk :) Jeg blir her istedet. Jeg skal være positiv og si at skjebnen førte meg inn på dette flottw forumet. Og det er så hyggelige brukere å prate med her inne.

Liker spesiellt disse treningstrådene her inne. Det bidrar til å inspirere. :) . Og håper på inspirasjon gjennom høsten og vinteren om å fortsette å trene. Jeg velger å bare være her. Det andre får ligge. Det er også mer ryddig å være på et forum for min del. Så sier til meg selv : slå på de positive tankene og ikke gå rundt å surr med negative. Jeg kan surre litt vel mye i hodet med alt negativt. Og det må jeg slutte med. Be happy! We only live once :) .

Håper på mye gøy med dette forumet fremover. Inspirasjoner og gøye tråder med positive innspill. 

 

Anonymkode: 76013...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) Jeg blir her istedet. Jeg skal være positiv og si at skjebnen førte meg inn på dette flottw forumet. Og det er så hyggelige brukere å prate med her inne.

Liker spesiellt disse treningstrådene her inne. Det bidrar til å inspirere. :) . Og håper på inspirasjon gjennom høsten og vinteren om å fortsette å trene. Jeg velger å bare være her. Det andre får ligge. Det er også mer ryddig å være på et forum for min del. Så sier til meg selv : slå på de positive tankene og ikke gå rundt å surr med negative. Jeg kan surre litt vel mye i hodet med alt negativt. Og det må jeg slutte med. Be happy! We only live once :) .

Håper på mye gøy med dette forumet fremover. Inspirasjoner og gøye tråder med positive innspill. 

 

Anonymkode: 76013...919

Det er godt å lese :) 

Anonymkode: af5cd...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) Jeg blir her istedet. Jeg skal være positiv og si at skjebnen førte meg inn på dette flottw forumet. Og det er så hyggelige brukere å prate med her inne.

Liker spesiellt disse treningstrådene her inne. Det bidrar til å inspirere. :) . Og håper på inspirasjon gjennom høsten og vinteren om å fortsette å trene. Jeg velger å bare være her. Det andre får ligge. Det er også mer ryddig å være på et forum for min del. Så sier til meg selv : slå på de positive tankene og ikke gå rundt å surr med negative. Jeg kan surre litt vel mye i hodet med alt negativt. Og det må jeg slutte med. Be happy! We only live once :) .

Håper på mye gøy med dette forumet fremover. Inspirasjoner og gøye tråder med positive innspill. 

 

Anonymkode: 76013...919

Hold på de tankene der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, BamseLiten skrev:

Hold på de tankene der 😊

Takk !!! Det skal jeg :) Jeg klarer meg med et forum. Og dette er mindre, men egentlig enda mer koselig. :) . Føler mer til felles med folk her inne. Så mulig det var skjebnen som ville meg inn hit. 

Jepp så satser på dette forumet her. Og holder meg unna de andre. 

Anonymkode: 76013...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/3/2017 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om det er bare meg som ville følt meg uvel med det, eller om jeg er ganske nærtaken. Jeg er utestengt for livstid på 2 forumer på nettet. Det ene er kvinneguiden. Det andre er diskusjon. Jeg har nå vært utestengt i et og et halvt år og det varer tydeligvis livet ut. Jeg har ikke drept noen. Jeg har ikke gjort noe eller skrevet noe som er på det nivået at jeg burde dømmes for livstid. Det virker inn på meg ja for det gir meg en følelse av å være kriminell uten at jeg er det. Noen som har meninger om dette ? 

 

Anonymkode: 76013...919

Hei!

Jeg syns det virker som du er utsatt for et, ja eneste ord jeg kommer på er, kjærringkomplott, et veldig dårlig ord, betegnelse, på å bli "hengt ut", få skylden, eller sykeligjort uten grunn.

Det var det første jeg ville skrive, det andre er, at det er veldig lett å omgå reglene på et forum da:-)

Bare lag deg en annen mail adresse og skriv det du vil.

Jeg misliker sånt, men vil man, og må man, ja så er det jo ikke akkurat vanskelig omgå reglene og skrive på forumer.

Men selvsagt, er man ærlig, og står på sitt...ja så kommer man jo ikke langt med å hete Fantomas eller noe lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg syns det virker som du er utsatt for et, ja eneste ord jeg kommer på er, kjærringkomplott, et veldig dårlig ord, betegnelse, på å bli "hengt ut", få skylden, eller sykeligjort uten grunn.

Det var det første jeg ville skrive, det andre er, at det er veldig lett å omgå reglene på et forum da:-)

Bare lag deg en annen mail adresse og skriv det du vil.

Jeg misliker sånt, men vil man, og må man, ja så er det jo ikke akkurat vanskelig omgå reglene og skrive på forumer.

Men selvsagt, er man ærlig, og står på sitt...ja så kommer man jo ikke langt med å hete Fantomas eller noe lignende

Kort sagt: Jeg var i en tung kjærlighetssorg. Var nylig blitt dumpet via kort melding på forumet da det skjedde. Det er nok best å bare holde unna det samme forumet. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ble utestengt. Bare at en bruker følte at det var han som mine innlegg handlet om (selv om jeg ikke bekreftet det og at jeg skrev anonymt.).

Jeg laget flere brukere i det jeg var utestengt pga jeg ble  følte  det urettmessig,  og det var derfor jeg ble utestengt på livstid.  Jeg har forsøkt i lang tid i etterkant å lage nye brukere men de avslører meg selv om jeg bare skriver om musikk , foto og trening. Blir med en gang kastet ut tiltross for at jeg sitter på min mor sin ip eller ipghost som er en applikasjon som skal gjøre ip anonym på nettet. Ingenting hjelper. Vet ikke hvorfor det er sånn. Mulig de kan se hvilke type pc jeg sitter på osv. Og har det notert.. Synes det hele virker skummelt. 

Men jeg trives her inne så om de vil ha meg utestengt for resten av livet så får det bare være. Se skrev til meg som trøst at jeg er ikke den første som har blitt utestengt for livstid..

Anonymkode: 76013...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...