Gå til innhold

Håper vinteren kommer snart.


Trine

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vinter!!!!?. Her på Vestlandet er det 22 grader og sol. Men sole står lavt over gule trær og har dette spesielle gyldne ,varme lyset som følger med høsten. Det er jo vakkert. Snø kan jeg klare meg uten men jeg liker også roen over nabolaget om vinteren. At man kan gjemme seg litt vekk. Skulle ha malt noe ute men kvier meg veldig. Orker ikke å prate med alle som går forbi. Har sosial angst. Får vell hoppe i det...

Anonymkode: d7f0e...ea8

Her går det heldigvis ingen forbi fortiden. Nabohuset står tomt. Men jeg gruer meg til det flytter noen inn der. Da blir det nok slutt på å kunne gå ut i hagen uten å være redd for å måtte prate med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...