Gå til innhold

Drømmer.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja det er mulig at det gir ekstra påvirkninger på oss psykisk. Jeg husker at jeg synes det var veldig tungt å komme seg ovenpå igjen etter fødslene. Jeg husker at jeg følte meg sliten og rar i kroppen, og jeg husker at jeg følte som å sveve i lykke men fikk en ekstrem angst i tillegg. Veldig rare følelser. Men ville aldri vært foruten barn. Det ville føles tomt for meg, selv om jeg måtte ha taklet det om jeg ikke hadde fått. 

Husker at jeg gikk på et kurs før jeg ble gravid, og når jeg var gravid. Et arbeidssøkerkurs da.. Men jeg traff utrolig mange spennende mennesker der. De aller fleste hadde barn, og det jeg oppdaget var at mange av de som hadde barn slet psykisk. Jeg forsto ikke helt dem den gangen, men nå forstår jeg all angsten de var plaget med osv. 

 

Ville ikke vært foruten mine barn jeg heller, de er flotte mennesker :) Hadde mye svevefølelse da etter fødslene, spesielt etter sistemann. Nei jeg orker ikke tenke på det, det var så grusomt. Det er over nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Veldig glad for at du har en mann som støtter deg. Viktig å ha en god støtteperson rundt seg. Jeg var veldig glad for å ha en samboer i sin tid. Jeg følte selv at jeg ikke hadde visst hvordan jeg skulle klart meg uten han, men tilslutt ble jeg alene. Og nå er jeg alene. Men jeg har heldigvis mange gode mennesker rundt i livet mitt, og det hjelper :) . 

Godt du har gode mennesker rundt deg :) Jeg ble fort avhengig av han uansett hvordan forholdet var, det har ikke alltid vært godt heller. 

 

Nei nå vil jeg legge meg å lese om livet etter livet :) God natta og sov godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ville ikke vært foruten mine barn jeg heller, de er flotte mennesker :) Hadde mye svevefølelse da etter fødslene, spesielt etter sistemann. Nei jeg orker ikke tenke på det, det var så grusomt. Det er over nå :) 

Jeg kunne tenke meg å fått et barn til, men samtidig så føler jeg at nå er det barna mine sin tur til å få barn. Jeg føler meg for gammel. Men treffer jeg en som ønsker barn så sier jeg ikke nei ennå. Men jeg er egentlig for gammel til det. Og jeg vet ikke hvordan jeg vil takle en graviditet psykisk.: redd for at jeg begynner med vasketrangen igjen... altså at jeg vasker hendene om igjen og om igjen 10000 ganger for dagen... slik som jeg gjorde da jeg var gravid tidligere. 

Men jeg er mer enn glad nok for de to barna jeg har fått :) . Elsker dem over alt på jord!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg kunne tenke meg å fått et barn til, men samtidig så føler jeg at nå er det barna mine sin tur til å få barn. Jeg føler meg for gammel. Men treffer jeg en som ønsker barn så sier jeg ikke nei ennå. Men jeg er egentlig for gammel til det. Og jeg vet ikke hvordan jeg vil takle en graviditet psykisk.: redd for at jeg begynner med vasketrangen igjen... altså at jeg vasker hendene om igjen og om igjen 10000 ganger for dagen... slik som jeg gjorde da jeg var gravid tidligere. 

Men jeg er mer enn glad nok for de to barna jeg har fått :) . Elsker dem over alt på jord!. 

Ja det holder med to :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Godt du har gode mennesker rundt deg :) Jeg ble fort avhengig av han uansett hvordan forholdet var, det har ikke alltid vært godt heller. 

 

Nei nå vil jeg legge meg å lese om livet etter livet :) God natta og sov godt :) 

Kjenner meg igjen i deg :) . Jeg er ganske lik deg på mange måter føler jeg. Jeg ble veldig avhengig av å ha en mann jeg også, men nå er jeg slik at jeg har blitt vant til å bo alene. Og jeg vil ikke ha hvem som helst. Jeg vil ha en mann jeg har det bra med. Men jeg forstår godt hva du mener. For jeg har vært der. Jeg har selv følt meg avhengig av å ha en der uansett hvordan forholdet var... Huff... vet hvordan det er... Jeg kjenner flere som er sånn... 

Kos deg med boken :) . Jeg skal surfe opp en film. Du må ha en god natt og sove godt . Og takk for praten!. :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det holder med to :) 

 

Det er koselig med to for da får man mye tid til de :) . Viktig med kvalitetstid med barna !!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mina1 skrev:

Kjenner meg igjen i deg :) . Jeg er ganske lik deg på mange måter føler jeg. Jeg ble veldig avhengig av å ha en mann jeg også, men nå er jeg slik at jeg har blitt vant til å bo alene. Og jeg vil ikke ha hvem som helst. Jeg vil ha en mann jeg har det bra med. Men jeg forstår godt hva du mener. For jeg har vært der. Jeg har selv følt meg avhengig av å ha en der uansett hvordan forholdet var... Huff... vet hvordan det er... Jeg kjenner flere som er sånn... 

Kos deg med boken :) . Jeg skal surfe opp en film. Du må ha en god natt og sove godt . Og takk for praten!. :) 

Takk :) Klarer ikke lese heller, og har tatt for mye stesolid...men 4 mg? Tror jeg har trigemnusnevralgi,har vært plaget med det før. Da hjelper ikke smertestillende. Får se Dexter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...