Gå til innhold

Syns du det er deilig å gå i jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater jeans. De er kalde, trange, harde og vonde å ha på seg.

Jeg bare hater å stå opp om morgenen å tre på meg en kald og vond jeans.

Syns du det er deilig å gå med jeans? 

Anonymkode: 277c2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater jeans. De er kalde, trange, harde og vonde å ha på seg.

Jeg bare hater å stå opp om morgenen å tre på meg en kald og vond jeans.

Syns du det er deilig å gå med jeans? 

Anonymkode: 277c2...6de

Bruker bare svarte jeans.

Anonymkode: 01a5f...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater jeans. De er kalde, trange, harde og vonde å ha på seg.

Jeg bare hater å stå opp om morgenen å tre på meg en kald og vond jeans.

Syns du det er deilig å gå med jeans? 

Anonymkode: 277c2...6de

Prøvd å bytte ut vonde jeans med myke og gode jeans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Det er strengt tatt det eneste jeg føler meg vel i, så ja. Men de må passe selvsagt. Det har aldri vært så lett som nå, når du får dem med stretch og i alle vidder og høyder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jeans er behagelig, men jeg er i tvil om det har med psykiatri å gjøre.

Anonymkode: adf28...e38

Fordi autister har gjerne prroblemer med å gå i spesifikke klær og synes ting er ubehagelige og ikke klarer å gå med det.

Anonymkode: 277c2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Janus30 skrev:

Prøvd å bytte ut vonde jeans med myke og gode jeans? 

Ja alle mine jeans er myke, men kanskje det finnes enda mykere for alt jeg vet..). Men jeansene er fortsatt kalde da. Jeg kan varme dem på ovnen først, men de blir fort kalde igjen. Jeg fryser rett og slett ihjel:huh:

Anonymkode: 277c2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine skrev:

Liker ikke å gå med jeans, men det finnes værre ting å ha på seg.

Bh er enda verre. Det er tortur det

Er glad jeg har så små pupper at jeg kan gå uten. Ellers hadde det nok ikke endt godt...

Anonymkode: 277c2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bh er enda verre. Det er tortur det

Er glad jeg har så små pupper at jeg kan gå uten. Ellers hadde det nok ikke endt godt...

Anonymkode: 277c2...6de

Ja bh er vondt å ha på seg..likte å gå i jeans, men ingen passer lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bh er enda verre. Det er tortur det

Er glad jeg har så små pupper at jeg kan gå uten. Ellers hadde det nok ikke endt godt...

Anonymkode: 277c2...6de

Ja, det er tortur. Bruker sports-bh jeg, det er litt bedre enn vanlig bh. Men de må sitte akkurat riktig, så det er nesten umulig å finne noen jeg orker å ha på meg. Spile-bh'er er det desidert værste. Kan ikke skjønne hvem som kom med den "glupe" idéen å stikke metall inn i klær.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja alle mine jeans er myke, men kanskje det finnes enda mykere for alt jeg vet..). Men jeansene er fortsatt kalde da. Jeg kan varme dem på ovnen først, men de blir fort kalde igjen. Jeg fryser rett og slett ihjel:huh:

Anonymkode: 277c2...6de

Jeg har en fra Bergans. Tror egentlig ikke det kan kalles jeans, men den ser sånn ut. Den er veldig myk og blir ikke så kald som jeans blir. Skjønner ikke at folk klarer å gå med jeans om vinteren. De blir iskalde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Trine skrev:

Ja, det er tortur. Bruker sports-bh jeg, det er litt bedre enn vanlig bh. Men de må sitte akkurat riktig, så det er nesten umulig å finne noen jeg orker å ha på meg. Spile-bh'er er det desidert værste. Kan ikke skjønne hvem som kom med den "glupe" idéen å stikke metall inn i klær.

 

Spesielt når spilene stikker ut og graver seg inn i huden, har skjedd flere ganger her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bh er enda verre. Det er tortur det

Er glad jeg har så små pupper at jeg kan gå uten. Ellers hadde det nok ikke endt godt...

Anonymkode: 277c2...6de

Om man har en bh som passer skikkelig merker man da ikke at man har den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Om man har en bh som passer skikkelig merker man da ikke at man har den på.

Jeg har brukt kjempemye penger på bher som jeg endelig trodde at skulle bli bra, men de er like ille alle sammen. Jeg gir opp. Bruker alltid genser og er inne uansett så hvem bryr seg

Sportsbh kan jeg tåle mens jeg løper, men jeg kan ikke gå rundt hele dagen med sportsbh for da hadde jeg blitt klyst.

Anonymkode: 277c2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt kjempemye penger på bher som jeg endelig trodde at skulle bli bra, men de er like ille alle sammen. Jeg gir opp. Bruker alltid genser og er inne uansett så hvem bryr seg

Sportsbh kan jeg tåle mens jeg løper, men jeg kan ikke gå rundt hele dagen med sportsbh for da hadde jeg blitt klyst.

Anonymkode: 277c2...6de

Har du vært på en skikkelig undertøysforretning og fått hjelp til å finne riktig størrelse? Utrolig mange kvinner bruker feil størrelse i bh. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Spesielt når spilene stikker ut og graver seg inn i huden, har skjedd flere ganger her. 

Ja, det er helt grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Har du vært på en skikkelig undertøysforretning og fått hjelp til å finne riktig størrelse? Utrolig mange kvinner bruker feil størrelse i bh. :) 

Jeg har vært i en skikkelig undertøysforretning og fått hjelp til riktig størrelse, det hjalp ingenting. De var like grusomme som alle andre bh'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...