Gå til innhold

Hvor er dere på forumer ifra?


AnonymBruker

Hvor er dere på forumer ifra?   

19 stemmer

  1. 1. Hvor er dere på forumer ifra ?

    • Osloområdet / like utenfor Oslo
      10
    • Hedmark
      0
    • Rogaland
      1
    • Hordaland
      3
    • Trondheim, .. Trøndelag
      2
    • Møre og Romsdal
      1
    • Sogn og Fjordane
      1
    • Bodøområdet/ Harstad
      0
    • Tromsø
      0
    • Nord-norge
      1


Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi er venner på et annet nettsted også, men har aldri møttes på ordentlig nei. :) Bor ca. 2,5 km fra hverandre.

Okay! Men møtes dere i butikken, så er det hei liksom, eller er dere anonyme for hverandre? #nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi er venner på et annet nettsted også, men har aldri møttes på ordentlig nei. :) Bor ca. 2,5 km fra hverandre.

Da burde dere møtes da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
4 minutter siden, cilie skrev:

Okay! Men møtes dere i butikken, så er det hei liksom, eller er dere anonyme for hverandre? #nysgjerrig

Vi vet hvem den andre er, men har aldri støtt på hverandre. Ville nok hilst, men det er litt komplisert siden jeg har delt akkurat litt for mye her til å stå frem som dol'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, cilie skrev:

Okay! Men møtes dere i butikken, så er det hei liksom, eller er dere anonyme for hverandre? #nysgjerrig

Helt anonyme. :) Jeg har sett bilde av ham, men hadde sikkert ikke kjent ham igjen om jeg møtte ham på butikken. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Da burde dere møtes da :) 

Neida, jeg tror vi begge synes det er helt greit på det nivået vennskapet er nå. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Gargamel skrev:

Vi vet hvem den andre er, men har aldri støtt på hverandre. Ville nok hilst, men det er litt komplisert siden jeg har delt akkurat litt for mye her til å stå frem som dol'er.

haha har det på samme måte... jeg er rett og slett litt flau over hvor mye jeg har delt her :D .. Men tror ikke at mange kan vite hvem jeg er utifra hva jeg har delt for å si det sånn. Jeg har jo ikke delt all slags annen info... og det har ikke du heller :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Gargamel skrev:

Vi vet hvem den andre er, men har aldri støtt på hverandre. Ville nok hilst, men det er litt komplisert siden jeg har delt akkurat litt for mye her til å stå frem som dol'er.

Jeg kan overhode ikke huske at du har delt noe veldig personlig eller noe som ville vært ekkelt om vi møttes, så det kan du ta helt med ro. :) Jeg tenker bare på deg som en real og trivelig løper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg kan overhode ikke huske at du har delt noe veldig personlig eller noe som ville vært ekkelt om vi møttes, så det kan du ta helt med ro. :) Jeg tenker bare på deg som en real og trivelig løper. :)

Koselig å høre at noen vet hvem hveandre er. Faktisk er det ikke noe å skamme seg over for dere to.: dere sier jo aldri noe dumt noe :) . Dere virker hyggelige begge to @Lillemus og løpergutten @Gargamel

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
17 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg kan overhode ikke huske at du har delt noe veldig personlig eller noe som ville vært ekkelt om vi møttes, så det kan du ta helt med ro. :) Jeg tenker bare på deg som en real og trivelig løper. :)

Nei, jeg ville ikke vært flau overfor deg. Det flaue ville vært om den jeg evt var sammen med startet med kreative googlesøk på Gargamel og diverse tema. Litt søkt, men "better safe than sorry". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Nei, jeg ville ikke vært flau overfor deg. Det flaue ville vært om den jeg evt var sammen med startet med kreative googlesøk på Gargamel og diverse tema. Litt søkt, men "better safe than sorry". 

Ah - sånn ja. :) Jeg hadde ikke sagt noe om DOL da vet du, men heller om det andre internettstedet vi er venner på, det er vel adskillig mer innafor. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
16 minutter siden, Mina1 skrev:

Koselig å høre at noen vet hvem hveandre er. Faktisk er det ikke noe å skamme seg over for dere to.: dere sier jo aldri noe dumt noe :) . Dere virker hyggelige begge to @Lillemus og løpergutten @Gargamel! 

Takk skal du ha. Du virker også hyggelig. Nå skal jeg være "skigutt" og ta en tur i lysløypa. Eventyrstemning her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gargamel skrev:

Takk skal du ha. Du virker også hyggelig. Nå skal jeg være "skigutt" og ta en tur i lysløypa. Eventyrstemning her. 

Takk skal du også ha! :) . Lykke til i lysløypa! Sportye @Gargamel!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også flere av Dolerne utover Dol. En håmdfull av de som er aktive nå de sisye årene har jeg truffet, og enda 3-4 stk er jeg "nettvenn" med (FB eller annet nettsted).

Husker en gang at jeg avtalte å kjøre forbi en doler og tute, mens hun skulle stå på verandaen og vinke :D Det var vanvittig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg kan overhode ikke huske at du har delt noe veldig personlig eller noe som ville vært ekkelt om vi møttes, så det kan du ta helt med ro. :) Jeg tenker bare på deg som en real og trivelig løper. :)

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lillemus skrev:

Ah - sånn ja. :) Jeg hadde ikke sagt noe om DOL da vet du, men heller om det andre internettstedet vi er venner på, det er vel adskillig mer innafor. :D 

Sånn ville jeg gjort det og😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, laban skrev:

Alternativ-lista er litt underlig, særlig for steder nord for Trøndelag.  Jeg vil tro de fra f.eks. Oppland eller Buskerud også har problemer med å velge.

Buskerud ble brått Oslo-området for min del, selv om jeg tenkte at 10 mil fra Oslo vel egentlig ikke er Oslo-område. Men jeg er fra Oslo-området da, så det ble vel riktig selv om jeg ikke bor der nå.

1 time siden, Lillemus skrev:

Helt anonyme. :) Jeg har sett bilde av ham, men hadde sikkert ikke kjent ham igjen om jeg møtte ham på butikken. :lol:

Det er han med den korte ullfrakken og grå lua :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Gjør jeg ? Hvor tror du jeg er fra? :) 

Våt by på B :D 

Dvs. jeg tror det er der du bor,  jeg vet ikke om du kommer derfra opprinnelig. Men det var egentlig ikke meg du spurte...

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...