Gå til innhold

Dere som syntes det er helt i orden at 16 åringer og 38 åringer tar seg en runde i høyet så lenge det er frivillig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...Hva mener dere om forbudet mot sexkjøp. Hvorfor er det galt at to voksne myndige mennesker avtaler å ha sex sammen mot betaling så lenge det skjer helt frivillig?

Anonymkode: 0dc28...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Synes ikke det er det minste o.k. Du tenker kanskje på mye av hva som står i aviser og andre mediapresentasjoner om politikere og sex nå om dagen? Jeg har kanskje uttalt meg litt sleivete selv og kanskje mer enn det og det beklager jeg dypt men det er fordi det er vanskelig å sakenes faktum i mye av hva som står skrevet og føler man må ta alt med mange klyper salt. Det er ofte veldig vanskelig å  finne synderen i alle livets trasigheter og var det ikke nettopp forsiktighet  man oppfordret til. Kjærligheten er visst en spesielt underlig skrue i politikerkretser og jeg kjenner jo ikke  disse menneskene personlig og ikke så meget interessert i politikk lenger. Viktig å ta ballen og ikke mannen eller kvinnen.Ingen mennesker ønsker  gjøre gale ting tror jeg og flere av de som har trakassert er jo talentfulle og sikkert sårbare mennesker nesten inntil kunstneriske og virkelig begavede ,men det uskylder ntet for nettopp dem burde vite bedre. Må være noe med hvordan de velger mennesker til oppgaver videre som gjør at man får slike skjulte klikkaystem som småbarn driver med. Minner meg om når vi var tre unger i første klasse som skulle kjøpe gave til klasseforstanderen. Vi kom til butikken og jeg fikk ikke være med inn i butikken uvisst av hvem grunn. Enkelte mennesker er bare spesielt utsatte og her synes uretten å være satt i system. Spesielt bekymringsfullt da det jo gjelder folkevalgte som er i jobb for samfunnet de ellers retter pekefingeren til som del av jobben. Det hele virker bare for utrolig derfor ikke så mye reaksjon utover at man blir skremt av så skumle ting. Vil ikke stemme på dem ved neste korsvei nei men håper Alle får hjelp å blir ivaretatt på beste måte der de nå er i livet sitt.😊

Virker bare sykt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maggie55 skrev:

Hva du nevner er utbytting av andre ,uansett alder. Det er svært skadelig for alle mennesker og godt det er forbudt.

Det er da ikke utbytting så lenge det er frivillig.

Anonymkode: 0dc28...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke utbytting så lenge det er frivillig.

Anonymkode: 0dc28...e9b

Det finnes ingen frivillighet i å selge sin egen kropp. Det er alltid en tragedie som ligger bak en beslutning om å gjøre det uansett hva naive kjøpere måtte forestille seg. 

Anonymkode: e89b2...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen frivillighet i å selge sin egen kropp. Det er alltid en tragedie som ligger bak en beslutning om å gjøre det uansett hva naive kjøpere måtte forestille seg. 

Anonymkode: e89b2...744

Nå tror jeg du overdriver.

Anonymkode: 0dc28...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen frivillighet i å selge sin egen kropp. Det er alltid en tragedie som ligger bak en beslutning om å gjøre det uansett hva naive kjøpere måtte forestille seg. 

Anonymkode: e89b2...744

 

Å generalisere ut i fra eget synspunkt slik det ser ut til at du gjør er sjeldent lurt. 

"Jeg vil vise at det finnes lykkelige prostituerte. At ikke alle trenger å reddes. Det er noen av oss som har valgt dette helt selv, og trives med det. Trafficking og hallikvirksomhet er en helt annen verden enn min. Jeg gjør dette av egen interesse. Det er mitt valg. Jeg har det egentlig veldig fint, forteller eskorten til Dagbladet."

https://www.dagbladet.no/kultur/norsk-student-selger-sex---har-du-solgt-kroppen-din-er-det-ingen-vei-tilbake/66640252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

...Hva mener dere om forbudet mot sexkjøp. Hvorfor er det galt at to voksne myndige mennesker avtaler å ha sex sammen mot betaling så lenge det skjer helt frivillig?

Anonymkode: 0dc28...e9b

Jeg synes sexkjøp burde hørt til privatlivets fred dersom det var lovlig. Det betyr ikke at jeg synes det er helt greit. 

Folk har ikke krav på å vite og mene noe om alt folk gjør privat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg synes sexkjøp burde hørt til privatlivets fred dersom det var lovlig. Det betyr ikke at jeg synes det er helt greit. 

Folk har ikke krav på å vite og mene noe om alt folk gjør privat.

 

Så enig i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Med sosiologiske briller som vel er faget som har befattet seg med problemene seriøst så er det utbytting. Problemer sm er et sykdomstegn på ethvert samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg synes sexkjøp burde hørt til privatlivets fred dersom det var lovlig.

 

Men burde det vært lovlig?

Anonymkode: 0dc28...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Man burde bare helt konsekvent ikke delta  i eller befatte seg med  ting som ikke er bra for en synes jeg koste hva det koste vil.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...