Gå til innhold

Ekstrasystoler når jeg er sulten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ventrikulære ekstrasystoler i blant. Det virker som om litt lavt blodsukker ofte kan utløse det. Jeg har ikke diabetes, men lite mat en dag gjør at kroppen min føles litt svak og skjelven, og da kan jeg få en del VES. F.eks i dag har jeg hatt masse VES, men når jeg omsider fikk kommet meg hjem og drukket et glass juice så er det rolig i brystkassa. Noen som vet hvorfor? 

Anonymkode: 5feb9...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har det samme.

Det skyldes at for å øke blodsukkeret og for å frigi glukose fra musklene, skiller kroppen ut adrenalin. Dette igjen gir ekstraslag for de som er disponert for det.

Hvis du har et kosthold med mindre raske karbohydrater, unngår du dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, issomethingwrong skrev:

Ja, jeg har det samme.

Det skyldes at for å øke blodsukkeret og for å frigi glukose fra musklene, skiller kroppen ut adrenalin. Dette igjen gir ekstraslag for de som er disponert for det.

Hvis du har et kosthold med mindre raske karbohydrater, unngår du dette.

Takk, så supert at du visste dette :) 

Anonymkode: 5feb9...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...