soleil Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Nå skjønte jeg faktisk ikke hva du mente! Jeg sa vel ikke at jeg hadde proffe innlegg? Jeg er ikke av hobbypsykologene der inne. Er jo noen slike 'halv-profesjonelle' der inne virker det som. Jeg er ikke blant dem. Det jeg mente (og det har andre blitt utsatt for også har jeg registrert) er at hvis en deltar i en litt opphisset diskusjon på åpent, så blir det av enkelte til slutt dratt inn en eller annen kommentar om at 'har sett deg på psykiatri'. Hva skulle det ha med saken å gjøre (hvis en ikke diskuterte psykiske lidelser) , annet enn å så tvil om du var ved dine fulle fem. Forresten så er det vel en del som er ved sine fulle fem på psykiatri også. Akkurat som det er 'gærninger' på åpent. Blandet deg sammen med en person som kaller seg Dr. Miranda. Jeg misforstod. God natt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104320-fu-ang-nick/page/12/#findComment-687100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.